| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Petelinčki Vesne Radovanovič v lahkem branju : magistrsko delo
Avtorji:ID Lukačič, Anita (Avtor)
ID Novak, Ana (Avtor)
ID Haramija, Dragica (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Lukacic_Anita_2024.pdf (6,94 MB)
MD5: B657EC59164B644DAC7A99B936F9A5CF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrsko delo se ukvarja z bralno pismenostjo učencev četrtega razreda nižjega izobrazbenega standarda. Sestavljeno je iz dveh ključnih delov, teoretičnega in empiričnega dela. Na začetku teoretičnega dela so podrobneje opredeljeni branje in strategije branja, temu sledijo naslednje teme: opredelitev gradnikov bralne pismenosti in natančna razlaga vsakega posameznega gradnika, predstavljeni so tudi model lahkega branja in nekateri njegovi najpomembnejši vidiki. V raziskavi magistrskega dela so sodelovali otroci z intelektualno oviranostjo, zato je eno izmed poglavij v teoretičnem delu namenjeno tudi njim, prav tako tudi prilagojenemu izobraževalnemu programu vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom, ki ga obiskujejo otroci, vključeni v raziskavo. Posebej opredeljen in predstavljen je tudi pojem slikanice, temu se pridružuje tudi predstavitev serije slikanic o petelinčku. Na kratko se teoretični del dotakne tudi avtorice in ilustratorke serije slikanic petelinček. Empirični del zajema in predstavlja celoten načrt izvedbe raziskave magistrskega dela, v njem so predstavljene tudi slikanice serije petelinček, prilagojene po modelu lahkega branja, ki predstavljajo glavni raziskovalni instrument magistrskega dela. Prav tako so predstavljeni tudi rezultati raziskave, natančna in obsežna interpretacija ter analiza teh, ki so pokazali, da so otroci, vključeni v raziskavo, dobro bralno pismeni, ne glede na njihove zmanjšane intelektualne zmožnosti in druge primanjkljaje, ki jih imajo.
Ključne besede:bralna pismenost, lahko branje, uporabniki lahkega branja, prilagojen program z nižjim izobrazbenim standardom, serija slikanic o petelinčkih.
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Lukačič, A. Novak]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 192 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-88167 Novo okno
UDK:376:028(043.2)
COBISS.SI-ID:196131075 Novo okno
Datum objave v DKUM:21.05.2024
Število ogledov:273
Število prenosov:54
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
LUKAČIČ, Anita in NOVAK, Ana, 2024, Petelinčki Vesne Radovanovič v lahkem branju : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Lukačič, A. Novak. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=88167
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.04.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Easy reading of Little cockerels by Vesna Radovanovič
Opis:The Master's Thesis deals with the reading literacy of fourth-grade students of a lower educational standard. It consists of two key parts, the theoretical part and the empirical part. At the beginning of the theoretical part, reading and reading strategies are defined in more detail, followed by the following topics: definition of the building blocks of reading literacy and a detailed explanation of each building block, the model of easy reading and some of its most essential aspects are also presented. Children with intellectual disabilities participated in the research of the Master's Thesis, therefore one of the chapters in the theoretical part is dedicated to them as well as to the adapted educational program of upbringing and education with a lower educational standard attended by the children involved in the research. The concept of a picture book is also specifically defined and presented, which is joined by the presentation of a series of picture books about a little cockerel. The theoretical part briefly touches on the author and illustrator of the Little Cockerel picture book series. The empirical part covers and presents the entire Master's Thesis research implementation plan, it also presents the picture books of the Little Cockerel series, adapted according to the easy reading model, which represents the main research instrument of the Master's Thesis. Also presented are the results of the research, a precise and extensive interpretation and analysis of these, which showed that the children involved in the research are well-read and literate, regardless of their reduced intellectual abilities and other deficits they have.
Ključne besede:reading literacy, easy reading, users of easy reading, adapted program with a lower educational standard, picture book series about little cockerels.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici