Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Učne strategije
Avtorji:
ID
Tekavc, Tim
(Avtor)
ID
Jereb, Eva
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Tekavc_Tim_2024.pdf
(825,83 KB)
MD5: 2D0F13A884DD1384771F06F9CBBEAE1E
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Učne strategije so načrtovani pristopi in tehnike, ki jih posamezniki uporabljajo za optimizacijo učnega procesa. Vključujejo raznolike metode, kot so aktivno učenje, ponavljanje, vizualizacija in povezovanje znanja, s ciljem izboljšanja razumevanja, zadrževanja informacij ter spodbujanja kritičnega razmišljanja. Pravilna uporaba učnih strategij ne povečuje le učinkovitosti učenja, temveč tudi spodbuja prilagodljivost posameznika in krepi spretnosti, ki so dragocene v številnih življenjskih situacijah. V tem delu smo uporabili metode, kot so pregled člankov, opisovanje, povzemanje in združevanje pregledanega ter primerjavo med različnimi članki in različnimi avtorji. Za zbiranje podatkov smo uporabili anketo. Ugotovili smo razlike med izbiro učne strategije glede na spol in dejavnike ter povezavo med izbiro učne strategije in učnim uspehom. Študentom priporočamo, da se za doseganje višjih rezultatov poglobijo v izbiro in optimizacijo svojih učnih strategij.
Ključne besede:
Učenje
,
strategija
,
izobraževanje
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2024
PID:
20.500.12556/DKUM-87400
COBISS.SI-ID:
191934467
Datum objave v DKUM:
09.04.2024
Število ogledov:
344
Število prenosov:
112
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TEKAVC, Tim, 2024,
Učne strategije
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=87400
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Planning and performing dance dramatization in preschool
Dance activities in montessori kindergartens
Arts and cultural education and dance activities in kindergarten
The role of feedback in encouraging children in the context of dance activities in kindergarten
Planning and perfomance of dance activities in the nursery
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Preschool dance activities
Participacija otrok pri načrtovanju dejavnosti v vrtcu
Integrating first aid activities in kindergartens
Stališča staršev do plesne vzgoje v vrtcu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
15.03.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Learning strategies
Opis:
Learning strategies represent planned approaches and techniques individuals use to optimize the learning process. They encompass diverse methods such as active learning, repetition, visualization, and knowledge integration, with the goal of enhancing understanding, retention of information, and fostering critical thinking. Proper application of learning strategies not only increases learning efficiency but also promotes individual adaptability and strengthens skills valuable in various life situations. In this section, methods such as article review, description, summarization, and synthesis of reviewed material were employed, along with a comparison of different articles and authors. To collect data, a survey was utilized. Differences in the choice of learning strategies based on gender, factors, and the correlation between the choice of learning strategy and academic performance were identified. We recommend that students delve into the selection and optimization of their learning strategies to achieve higher results.
Ključne besede:
Learning
,
strategy
,
education
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj