Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Podjetniške namere prostovoljcev na športnih dogodkih - Primer OFEM Maribor 2023
Avtorji:
ID
Markuš, Maruša
(Avtor)
ID
Rebernik, Miroslav
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Markus_Marusa_2024.pdf
(1,69 MB)
MD5: C6E30577B96B45D70D047AE3C49AB034
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Magistrsko delo preučuje podjetniške namere prostovoljcev na športnih dogodkih, pri čemer se osredotoča na prostovoljce na OFEM 2023 v Mariboru. Raziskava se nanaša na socialno podjetništvo, ki je usmerjeno v družbeno blaginjo. Pri tem poudarja vlogo neplačanega dela pri ustvarjanju družbene vrednosti. Med 100 anketiranimi prostovoljci, večinoma mlajšimi od 30 let in ženskami, jih 54 ni imelo predhodnih izkušenj s prostovoljstvom, pri čemer je 60% prostovoljcev motivirala pridobitev potrdila Evropskega olimpijskega komiteja za podporo v nadaljnji karieri. Večina ne izraža podjetniških namer, saj 44 vprašanih še ni odločenih glede svoje morebitne podjetniške poti, medtem ko je le 36 odločenih, da bodo postali podjetniki. Po analizi smo prišli do nekaterih drugih dodatnih ugotovitev, ki jih hipoteze niso obravnavale, na primer, da ima 28% vprašanih že svojo podjetniško idejo, 24% pa jih je že vključenih v neke podjetniške aktivnosti. Večina anketiranih prostovoljcev je mnenja, da je mreženje pomembno za podjetniški uspeh, kakor tudi redno zastavljanje lastnih ciljev in vizij za prihodnost. Tekom raziskovanja smo bili osredotočeni zgolj na slovenske prostovoljce, tako da prostovoljcev iz drugih držav nismo obravnavali. V prihodnje bi bilo zanimivo raziskati, ali so prisotne kakšne razlike med slovenskimi in tujimi prostovoljci. Skozi našo raziskavo smo tudi zasledili, da nekatera področja povezav med prostovoljstvom in podjetništvom v literaturi še niso bila podrobneje raziskana in bi jih bilo v prihodnosti smiselno izpeljati in izpopolniti dosedanje znanje in ugotovitve.
Ključne besede:
prostovoljstvo
,
socialno podjetništvo
,
podjetniške značilnosti
,
podjetniške namere
,
športni dogodki
,
športni management
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
M. Markuš
Leto izida:
2024
PID:
20.500.12556/DKUM-87386
UDK:
334.72
COBISS.SI-ID:
195415043
Datum objave v DKUM:
14.05.2024
Število ogledov:
244
Število prenosov:
34
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MARKUŠ, Maruša, 2024,
Podjetniške namere prostovoljcev na športnih dogodkih - Primer OFEM Maribor 2023
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Markuš. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=87386
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Generiranje gibov plezajočega robota za pregled in vzdrževanje mostov
Bluetooth krmiljenje plezajočega robota za vzdrževanje mostov
Prijemalo za plezajočega robota
Krmilnik za napajalnike LED s pulzno-širinsko modulacijo
Aktivizem blagovnih znamk: priložnost ali tveganje?
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Komunikacija med zaposlenimi v podjetju
Sodobni načini digitalnega komuniciranja s strankami
Preverjanje kakovosti storitev v gostinskem lokalu
Dejavniki uspešne komunikacije na delovnem mestu
Komunikacija s starši pri delu v vrtcu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
14.03.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Entrepreneurial intensions of volunteers at sports events - The case of EYOF Maribor 2023
Opis:
The master's thesis examines the entrepreneurial intentions of volunteers at sports events, focusing on volunteers at OFEM 2023 in Maribor. The research is about on social entrepreneurship oriented towards social welfare, emphasizing the role of unpaid work in creating social value. Among 100 surveyed volunteers, mostly under 30 years old and women, 54 had no prior volunteering experience. 60% of volunteers were motivated by obtaining a certificate from the European Olympic Committee to support their future careers. The majority do not express entrepreneurial intentions, as 44 respondents are undecided about their potential entrepreneurial path, while only 36 are determined to become entrepreneurs. After analysis we came up with some additional findings that were not addressed by the hypotheses. For example, 28% of respondents already have their own entrepreneurial idea, and 24% are already involved in entrepreneurial activities. Most surveyed volunteers believe that networking is important for entrepreneurial success, as well as regularly setting their own goals and visions for the future. Throughout the research, we focused solely on Slovenian volunteers, so volunteers from other countries were not included in our study. In the future, it would be interesting to investigate whether there are any differences between Slovenian and foreign volunteers. We also observed that some areas of the connection between volunteering and entrepreneurship in the literature have not been thoroughly explored and it would be worthwhile to conduct further research to enhance existing knowledge and findings.
Ključne besede:
volunteerism
,
social entrepreneurship
,
entrepreneurial characteristics
,
entrepreneurial intentions
,
sports events
,
sports management
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj