| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Izdelava senzorične table za 1. in 2. starostno obdobje ter odziv predšolskih otrok na njeno praktično uporabo : diplomsko delo
Avtorji:ID Čeh, Urška (Avtor)
ID Javornik, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Ceh_Urska_2024.pdf (1,65 MB)
MD5: 403B3F62803FBCF9CD4A16B55F363346
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo obsega obravnavo pomena igre in igrač za predšolske otroke. Namen diplomskega dela je izdelava senzorične table, ki bi bila primerna tako za 1. kot 2. starostno obdobje. Izdelana igrača bo nekaj časa prisotna v vrtcu. Na podlagi opazovanja igre z didaktično igračo bomo glede na vnaprej zapisane postavke ocenjevali njeno uporabo. Z diplomsko nalogo želimo namreč predstaviti izdelavo didaktične igrače, ki bi pozitivno vplivala na razvoj različnih področij pri otroku, ob tem pa bi tudi staršu nudila različne možnosti in ideje za lastno oblikovanje težavnih nalog na osnovi igre. V teoretičnem delu je predstavljen pomen igre in igrač za otroka. Pozornost smo namenili tudi vlogi odraslega, predvsem pri pomembnosti izbire in nakupovanja igrač. Vse igrače niso vedno primerne za otroka. Za njegov razvoj so dobre le tiste, ki upoštevajo kriterije dobre igrače, kar je v nadaljevanju tudi predstavljeno. V empiričnem delu smo se posvetili izdelavi senzorične table, kjer smo poskušali upoštevati vse vidike dobre igrače. Le-to smo preizkusili v vrtcu in jo ocenili na podlagi vnaprej zapisanih postavk. S tem smo analizirali izdelano didaktično igračo.
Ključne besede:igra, didaktična igrača, predšolski otroci, senzorična tabla, učenje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[U. Čeh]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 42 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-87161 Novo okno
UDK:373.2:688.72(043.2)
COBISS.SI-ID:191007235 Novo okno
Datum objave v DKUM:02.04.2024
Število ogledov:228
Število prenosov:30
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
ČEH, Urška, 2024, Izdelava senzorične table za 1. in 2. starostno obdobje ter odziv predšolskih otrok na njeno praktično uporabo : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : U. Čeh. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=87161
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Podobna dela iz repozitorija:

Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.02.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creating a sensory board for first and second age groups and preschool children's response to its practical use
Opis:The thesis covers the importance of play and toys for preschool children. The purpose of the thesis is to create a sensory board suitable for both the first and second age periods. The crafted toy will be present in the kindergarten for some time. We will observe the play with the didactic toy and evaluate its use according to predefined criteria. The thesis aims to present the creation of a didactic toy that positively influences the development of various areas in a child and also offers different possibilities and ideas for parents for designing challenging tasks based on a play. The theoretical part introduces the significance of play and toys for children. Attention is also given to the role of adults, especially in the importance of selecting and purchasing toys. Not all toys are suitable for children; only those that meet the criteria of a good toy contribute to their development, as outlined in the following sections. In the empirical part, we focused on creating a sensory board, attempting to consider all aspects of a good toy. We tested it in a kindergarten and evaluated it based on predefined criteria, thus analysing the developed didactic toy.
Ključne besede:play, didactic toy, preschool children, sensory board, learning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici