| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:What is worth retaining from the COVID-19 experience on remote online education in the prospective teacher education?
Avtorji:ID Ploj Virtič, Mateja (Avtor)
ID Dolenc, Kosta (Avtor)
ID Šorgo, Andrej (Avtor)
Datoteke:.pdf Virtic-2023-What_is_worth_retaining_from_the_C.pdf (902,58 KB)
MD5: CEC85C1FB57492458E12DF8E0495CE1B
 
URL https://doi.org/10.1080/2331186X.2023.2282308
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:The COVID-19 pandemic reshaped the educational landscape, including the training of prospective teachers. This study explores prospective teachers' experiences of transitioning to online distance education (ODE) and their intentions regarding the preferred teaching scenarios they wish to use in their future in-service practice. In the sample of 281 prospective teachers, we found interesting results: (a) smartphones offer very limited opportunities for active participation in ODE; (b) connectivity is the weakest point in ODE; (c) personal digital infrastructure and study conditions influence intention to choose teaching scenarios in ODE, when in the role of teacher, while group size does not. We can safely assume that online distance education will survive in some educational pockets but due to numerous limitations, it will not become a dominant current in teacher education.
Ključne besede:teachers education, COVID-19 experience, online distance education
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Poslano v recenzijo:02.06.2023
Datum sprejetja članka:07.11.2023
Datum objave:15.11.2023
Založnik:Taylor & Francis
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 1-17
Številčenje:Letn. 10, Št. 2, št. članka 2282308
PID:20.500.12556/DKUM-87053 Novo okno
UDK:37.018.43-057.875(497.4)
COBISS.SI-ID:172588035 Novo okno
DOI:10.1080/2331186X.2023.2282308 Novo okno
ISSN pri članku:2331-186X
Datum objave v DKUM:13.02.2024
Število ogledov:276
Število prenosov:27
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
PLOJ VIRTIČ, Mateja, DOLENC, Kosta in ŠORGO, Andrej, 2023, What is worth retaining from the COVID-19 experience on remote online education in the prospective teacher education? Cogent education [na spletu]. 2023. Vol. 10, no. Št. 2,  članka 2282308, p. 1–17. [Dostopano 21 januar 2025]. DOI 10.1080/2331186X.2023.2282308. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=87053
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Cogent education
Založnik:Cogent OA, Taylor & Francis
ISSN:2331-186X
COBISS.SI-ID:523037465 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P1-0403
Naslov:Računsko intenzivni kompleksni sistemi

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P2-0057
Naslov:Informacijski sistemi

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:15.11.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izobraževanje učiteljev, vzgojitelji, COVID-19 izkušnja, spletno oddaljeno izobraževanje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici