| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Regulatory Aspects of Servitisation : Study Materials for Global Law Course
Avtorji:ID Hojnik, Janja (Avtor)
ID Weingerl, Petra (Recenzent)
ID Perša, Jan (Tehnični urednik)
Datoteke:URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/846
 
.pdf RAZ_Hojnik_Janja_2024.pdf (3,04 MB)
MD5: 2D4326F2D0BF4F481D77D05439520D61
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Organizacija:PF - Pravna fakulteta
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Opis:This course material was prepared as a support for a lectures series under Global Law Programme organised by the Catholic University Leuven (Belgium), Faculty of Law and Criminology. The course dealt with EU regulatory challenges arising from the servitisation of manufacturing and the related sustainability and digitalisation process in the EU economy. Servitisation is a complex interdisciplinary concept that essentially stands for bringing together products and services. Servitization as an economic megatrend reflects consumers’ oriented business models, offering not just products to the buyers, but solutions to their problems. This solution offering is enhanced by digitalisation of the economy that makes the relationship between product-service providers and their customers easier to maintain due to various mechanisms of distant communication and monitoring. Moreover, servitisation is at the centre of the endeavours to establish a more sustainable circular economy. Adding services to products can prolong their consumption time, decrease the amount of materials needed for certain effect and improve waste management. Increasingly, however, it is clear that servitisation is not just related to environmental sustainability, but social as well. These services often require people to be performed and digital applications tend to decrease their rights as workers to the benefit of the owners of these applications.
Ključne besede:servitisation, digitalisation, circular economy, sharing economy, platforms, extended producer's responsibility, ecodesign, consumer protection, EU
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
PID:20.500.12556/DKUM-86971 Novo okno
ISBN:978-961-286-824-6
UDK:338.46:004:34
COBISS.SI-ID:183271427 Novo okno
DOI:10.18690/um.pf.2.2024 Novo okno
Datum objave v DKUM:01.02.2024
Število ogledov:403
Število prenosov:32
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
HOJNIK, Janja, 2024, Regulatory Aspects of Servitisation : Study Materials for Global Law Course [na spletu]. 2024. Maribor : Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba. [Dostopano 1 april 2025]. ISBN 978-961-286-824-6. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=86971
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:01.02.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Pravni vidiki storitvizacije : Študijsko gradivo za tečaj globalnega prava
Opis:To študijsko gradivo je bilo pripravljeno kot podpora za serijo predavanj v okviru programa Global Law, ki ga je organizirala Katoliška univerza Leuven (Belgija), Fakulteta za pravo in kriminologijo. Predmet je obravnaval regulatorne izzive EU, ki izhajajo iz storitvizacije proizvodnje in s tem povezanih procesov trajnosti in digitalizacije v gospodarstvu EU. Storitvizacija je kompleksen interdisciplinarni koncept, ki v bistvu pomeni združevanje izdelkov in storitev. Storitvizacija kot ekonomski megatrend odraža k potrošnikom usmerjene poslovne modele, ki kupcem ne ponujajo le izdelkov, temveč rešitve za njihove težave. Ta ponudba rešitev je nadgrajena z digitalizacijo gospodarstva, ki omogoča lažje vzdrževanje odnosa med ponudniki izdelkov in storitev ter njihovimi kupci zaradi različnih mehanizmov oddaljenega komuniciranja in spremljanja. Poleg tega je storitvizacija v središču prizadevanj za vzpostavitev bolj trajnostnega krožnega gospodarstva. Dodajanje storitev izdelkom lahko podaljša čas njihove porabe, zmanjša količino potrebnih materialov za določen učinek in izboljša ravnanje z odpadki. Vse bolj pa je jasno, da storitvizacija ni povezana samo z okoljsko trajnostjo, ampak tudi s socialno. Te storitve pogosto zahtevajo, da jih izvajajo ljudje, digitalne aplikacije pa običajno zmanjšujejo njihove pravice delavcev v korist lastnikov teh aplikacij.
Ključne besede:storitvizacija, digitalizacija, krožno gospodarstvo, sodelovalna ekonomija, platforme, razširjena produktna odgovornost, ekodizajn, varstvo potrošnikov, EU


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici