| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Customising tourism experiences with use of advanced technologies, example of collaboration impact token and digital online tourist identity
Avtorji:ID Starc Peceny, Urška (Avtor)
ID Ilijaš, Tomi (Avtor)
Datoteke:.pdf Zbornik_konference_turizem_in__znanost_2021.pdf (24,52 MB)
MD5: 4D1DA496B94BFCCA9CA4731C566C061D
 
URL https://doi.org/10.18690/978-961-286-515-3
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Opis:Nowadays, data on tourist profiles are created by large platforms that exchange and trade the collected data with each other without sharing it with service providers (hotels, restaurants, etc.). Providers are thus increasingly becoming mere "executors" and cannot devote themselves to the guest as they once did. Using the example of Collaboration Impact Token and Digital Online Tourist Identity, the article suggests the development of a sys-tem with use of key enabling technologies from Industry 4.0 that will offer guests a personalised service, reward them for positive behavior if they are contributing to the positive effects of tourism and redirect them on less burdened areas with the aim to offer a significantly better tourist experience and the development of more balanced sustainable development.
Ključne besede:innovative incentives, tourism 4.0, digitalising collaboration, sustainability, Industry 4.0
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum sprejetja članka:17.06.2021
Datum objave:13.10.2021
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2021
Št. strani:Str. 7-15
PID:20.500.12556/DKUM-86830 Novo okno
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:81174275 Novo okno
Datum objave v DKUM:24.01.2024
Število ogledov:213
Število prenosov:10
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
STARC PECENY, Urška in ILIJAŠ, Tomi, 2021, Customising tourism experiences with use of advanced technologies, example of collaboration impact token and digital online tourist identity. V : Zbornik konference „Turizem 4.0 in znanost“ [na spletu]. Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci. Maribor : Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba. 2021. p. 7–15. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=86830
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Zbornik konference "Turizem 4.0 in znanost" : [17. junij 2021, on-line]
Uredniki:Boštjan Brumen, Urška Starc Peceny
Kraj izida:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2021
ISBN:978-961-286-515-3
COBISS.SI-ID:76382723 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Naslov:Tourism 4.0 TRL 3-6 – enriched tourist experience

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:13.10.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:inovativne spodbude, turizem 4.0, digitalizacija sodelovanja, trajnost, industrija 4.0


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Zbornik konference "Turizem 4.0 in znanost"

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici