Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Načrtovanje ustvarjalnih glasbenih dejavnosti v vrtcu : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Šart, Ana
(Avtor)
ID
Denac, Olga
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Sart_Ana_2024.pdf
(1,30 MB)
MD5: 7BC28D6547B20AA1E9EB5B542C18A52E
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V teoretičnem delu diplomske naloge sta najprej opredeljena pojma ustvarjalnosti in glasbene ustvarjalnosti, pri slednji zasledimo tudi faze ustvarjalnega procesa in model ustvarjalnega mišljenja v glasbi. Opredeljena je tudi vloga ustvarjalnosti v Kurikulumu za vrtce. Poleg glasbenih dejavnosti v vrtcu so v ospredju še glasbenoustvarjalne dejavnosti, opredeljena je vloga vzgojitelja pri spodbujanju glasbene ustvarjalnosti v vrtcu ter povezanost glasbene ustvarjalnosti z razvojem glasbenih sposobnosti, spretnosti in znanja. V empiričnem delu so prikazani rezultati raziskave, izvedene na vzorcu 149 vzgojiteljev, s katero se je ugotavljala kvantiteta in kvaliteta načrtovanja glasbenih dejavnosti s poudarkom na ustvarjanju v glasbi in ob njej ter pogostost izražanja interesa otrok do posameznih glasbenih dejavnosti. Z raziskavo je bilo ugotovljeno, da nekatere ustvarjalne glasbene dejavnosti v večji meri izvajajo vzgojitelji 2. starostnega obdobja kot vzgojitelji 1. starostnega obdobja, za nekaj ustvarjalnih glasbenih dejavnosti pa se je izkazalo, da jih izvajajo tako vzgojitelji v 1. starostnem obdobju kot vzgojitelji v 2. starostnem obdobju. Z raziskavo je bilo ugotovljeno tudi, da otroci najpogosteje izražajo interes za poslušanje glasbe, petje pesmi in gibanje ob glasbi.
Ključne besede:
glasba
,
glasbena ustvarjalnost
,
načrtovanje
,
vrtec
,
vzgojitelji.
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[A. Šart]
Leto izida:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 63 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-86828
UDK:
373.2.015.31:78(043.2)
COBISS.SI-ID:
187669763
Datum objave v DKUM:
05.03.2024
Število ogledov:
340
Število prenosov:
81
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠART, Ana, 2024,
Načrtovanje ustvarjalnih glasbenih dejavnosti v vrtcu : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Šart. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=86828
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Obravnava pacienta z anevrizmatsko subarahnoidno krvavitvijo
Zdravstvena nega pacienta s Hodgkinovim limfomom
Zdravstvena nega pacienta pri ultrazvočno vodeni laserski sklerozaciji ven spodnjih okončin
Zdravstvena nega pacienta s suprapubičnim katetrom
Zdravstvena nega pacienta s Huntingtonovo boleznijo
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Predoperativna in pooperativna zdravstvena nega onkološkega kirurškega bolnika
Zdravstvena nega pacienta s Sjögrenovim sindromom - študija primera
Zdravstvena nega pacienta z operacijo hernije disci - študija primera
Pooperativna zdravstvena nega bolnika s pljučnim rakom
Zdravstvena nega pacienta z akutnim koronarnim sindromom
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
27.01.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Planning of Creative Music Activities in Kindergarten
Opis:
In the theoretical part of the thesis, firstly, the concepts of creativity and musical creativity are defined; in the latter, we trace also phases of the creative process and the model of creative thinking in music. As well, the role of creativity in the Kindergarten Curriculum is defined. Along with musical activities in kindergarten, musically creative activities are highlighted, the role of the kindergarten teacher by encouraging musical creativity in kindergarten is defined and the connection between musical creativity and development of musical competence, skills and knowledge is explained. The empirical part shows the results of a research, executed on a pattern of 149 kindergarten teachers, with which the quality and quantity of planning music activities with emphasis on creativity in music and the frequency of expressing interest of children in individual music activities were examined. The research has shown that some musically creative activities are in greater extent executed by the kindergarten teachers of the second age period in comparison with the kindergarten teachers of the first age period, while for some musical activities it was shown, that they are executed by both, kindergarten teachers of the first, as well as of the second age period. Through the research it was also shown that children most often express the interest in listening to the music, singing songs and moving along the music.
Ključne besede:
music
,
musical creativity
,
planning
,
kindergarten
,
kindergarten teacher.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj