| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Izdelava senčilnika s pomočjo programskega vmesnika Vulkan : diplomsko delo
Avtorji:ID Čelan, Matjaž (Avtor)
ID Kolmanič, Simon (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Celan_Matjaz_2024.pdf (1,83 MB)
MD5: 815B5AFFBBB362CAF7D62F52EF0DDA91
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Cilj diplomskega dela je razvoj senčilnega programa s programskim vmesnikom Vulkan, napisanim v programskem jeziku C++. Predstavili smo uporabljene knjižnice, prednosti in slabosti uporabe Vulkan, delovanje in uporabo napisane abstrakcije nad samim Vulkan vmesnikom. Na koncu smo primerjali končani program s podobnim programom, napisanim s programskim vmesnikom OpenGL.
Ključne besede:Vulkan, OpenGL, Senčilnik, 3D
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Čelan]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 43 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-86820 Novo okno
UDK:004.42:004.5(043.2)
COBISS.SI-ID:192309763 Novo okno
Datum objave v DKUM:01.03.2024
Število ogledov:216
Število prenosov:33
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:23.01.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Renderer development with the Vulkan API
Opis:The diploma thesis deals with the creation of a 3D rendering program, developed with the Vulkan graphics API in the programming language C++. We presented used 3rd party libraries, pros and cons of using Vulkan, functionality, and the usage of our abstraction over the Vulkan API. At the end, we compared our program with a similar program, written with the OpenGL graphics API.
Ključne besede:Vulkan, OpenGL, Renderer, 3D


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici