| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Povezava med trajnostnim razvojem in motivacijo za podjetništvo
Avtorji:ID Ocepek, Mojca (Avtor)
ID Bradač Hojnik, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Ocepek_Mojca_2023.pdf (1,91 MB)
MD5: E8277CB5FE59F2DB00F5169A20591B92
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Vsako dejanje v podjetništvu se začne z notranjimi vzgibi posameznika, njegovimi osebnimi vrednotami, motivacijo in motivi, ki ga nato ženejo k doseganju svojih ciljev. Motivi in spodbude za vstop v podjetništvo se razlikujejo od posameznika do posameznika, kot tudi od okolja, v katerem živijo. Podjetništvo zahteva od podjetnikov različne veščine, znanje, inovativnost, predvsem pa drugačen pristop pri iskanju rešitev zase, za družbo okoli sebe in okolje, v katerem živijo. Prav tu se stikajo področja, ki jih proučujemo v pričujočem delu – podjetništvo, motivacija in trajnostni razvoj, ki jih lahko skupaj prepoznamo kot rešitev za ohranitev sveta, ki ga poznamo in želimo obdržati. V magistrskem delu smo želeli ugotoviti, zakaj se podjetniki odločijo stremeti k trajnostnem razvoju v podjetništvu, kaj jih pri tem motivira in kaj zavira. Magistrsko delo je razdeljeno na dva sklopa, teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu smo se osredotočili na posamezne koncepte in pripadajoče pojave. V empiričnem delu smo uporabili podatkovno bazo GEM za leto 2022 in s statističnimi testi ugotavljali povezanost med različnimi podjetniškimi motivi in upoštevanjem družbenih in/ali okoljskih vplivov poslovnih odločitev pri podjetnikih v celotni zgodnji podjetniški aktivnosti (TEA). Ugotovili smo, da pri nekaterih motivih ter upoštevanju družbenih in/ali okoljskih vplivov obstaja pozitivna povezava, medtem ko pri drugih ne.
Ključne besede:trajnostni razvoj, motivacija za podjetništvo, podjetništvo, trajnostno podjetništvo, GEM raziskava
Kraj izida:Maribor
Založnik:M. Ocepek
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-86378 Novo okno
UDK:502.131.1:005
COBISS.SI-ID:181507331 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.01.2024
Število ogledov:424
Število prenosov:88
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
OCEPEK, Mojca, 2023, Povezava med trajnostnim razvojem in motivacijo za podjetništvo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Ocepek. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=86378
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.11.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The relationship between sustainable development and motivation for entrepreneurship
Opis:Every action in entrepreneurship starts with the individual's inner drives, personal values, motivations and motives which drive them to achieve their goals. The motives and incentives to enter entrepreneurship vary from one individual to another. The environment in which they live and their background also play an important role. Entrepreneurship requires different skills, knowledge, innovation and, above all, a different approach to finding solutions for themselves, the society around them and the environment in which they live. It is here that the areas we are studying in this work – entrepreneurship, motivation and sustainable development – intersect, and together we can recognise them as the solution to preserving the world we know and want to preserve. Through the master thesis, we have wanted to find out why entrepreneurs decide to move towards sustainability in business, what motivates them and what hinders them in that way. The master thesis is divided into two parts, theoretical and empirical. In the theoretical part, we have focused on individual concepts and related phenomena. In the empirical part, we used the 2022 GEM database and statistical tests to determine the correlation between different entrepreneurial motives and the consideration of social and/or environmental impacts of business decisions by entrepreneurs throughout the early entrepreneurial activity (TEA). We have found out that for some motives and the consideration of social and/or environmental impacts, there is a positive correlation while for others there is not.
Ključne besede:sustainable development, entrepreneurial motivation, entrepreneurship, sustainable entrepreneurship, GEM research


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici