Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Motivacija vzgojitelja za lasten profesionalni razvoj : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Kurelac, Iva
(Avtor)
ID
Hmelak, Maja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Kurelac_Iva_2023.pdf
(2,40 MB)
MD5: C2A1DFC711966B0C876BAE4C6A9940C9
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomska naloga z naslovom Motivacija vzgojitelja za lasten profesionalni razvoj je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo iz ustrezne strokovne literature, po različnih avtorjih povzeli, kaj je motivacija, kako se deli, teorije motivacije, kaj je vseživljenjsko učenje ter kaj je profesionalni razvoj, njegova načela, faze in vidike. Poglobili smo se tudi v povezavo motivacije in profesionalnega razvoja pri vzgojiteljih ter kako pomembno je vključevati profesionalni razvoj in nova znanja v prakso in delo z otroki. V empiričnem delu smo raziskali, kaj vzgojitelje v slovenskih vrtcih najbolj motivira pri njihovem delu, kako se profesionalno razvijajo, kolikokrat se udeležujejo različnih izobraževanj in drugih strokovnih izpopolnjevanj ter kako je motivacija povezana s samim profesionalnim razvojem vzgojiteljev. Podatke smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika ter jih nato obdelali s pomočjo programa SPSS. Rezultate smo prikazali s pomočjo tabel, iz katerih smo ugotovili, da se vzgojitelji profesionalno razvijajo in da novo znanje tudi vpeljujejo v svoje delo. Najbolj je bilo to vidno pri vzgojiteljih, ki so notranje motivirani za delo, ki ga opravljajo.
Ključne besede:
motivacija
,
napredovanje
,
profesionalni razvoj
,
vseživljenjsko učenje
,
vzgojitelji
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[Kurelac I.]
Leto izida:
2023
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (V, 40 str., [3] str. pril.))
PID:
20.500.12556/DKUM-85988
UDK:
373.2.011.3-051(043.2)
COBISS.SI-ID:
171657475
Datum objave v DKUM:
10.11.2023
Število ogledov:
743
Število prenosov:
195
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KURELAC, Iva, 2023,
Motivacija vzgojitelja za lasten profesionalni razvoj : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Kurelac I. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=85988
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Professional development of early years teachers
Professional development of class teachers
The impact of teaching observation on the professional development of a preschool teacher and a preschool teacher assistant
The importance of the experiential learning for teachers' professional development
Expectations of preschool teachers about their professional development
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Kultura ustanove in profesionalni razvoj vzgojitelja
Razvijanje čustvene inteligentnosti v vrtcih
Profesionalne stiske vzgojiteljev predšolskih otrok kot posledica pomanjkanja kompetenc
Mnenje vzgojiteljev o vplivih gozdne pedagogike na otroke
Vključevanje romskih predšolskih otrok v krajši program v izbranem vrtcu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
24.09.2023
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Motivation of an Early Childhood Educator for his own professional development
Opis:
This thesis entitled Motivation of an Early Childhood Educator for his own professional development consists of theoretical and empirical work. In the theoretical part, we summarized what motivation is, how it is shared, theories of motivation, what lifelong learning is and what professional development is, its principles, phases, and aspects, based on relevant professional literature written by various authors. We also delved into the connection between motivation and professional development in Early Childhood Educators and how important it is to include professional development and new knowledge in practice and work with children. In the empirical part, we investigated what motivates Early Childhood Educators in Slovenian kindergartens most, how they develop professionally, how often they participate in various trainings and other professional development programs, and how motivation is related to the professional development of Early Childhood Educators themselves. We obtained the data through a questionnaire and then processed it using the SPSS software. We presented the results in the form of tables. We concluded that Early Childhood Educators develop professionally on a regular basis and that they also introduce the gained knowledge into their work. This was most visible with those who are internally motivated for the work they do.
Ključne besede:
Motivation
,
promotion
,
professional development
,
lifelong learning
,
Early Childhood Educator
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj