| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vsebinske strategije in vsebinski marketing na družbenih medijih : diplomsko delo
Avtorji:ID Kovačec, Andraž (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Kovacec_Andraz_2023.pdf (4,15 MB)
MD5: B64CF757283FC1C4C879FB8E16FB8573
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Vsebinska strategija je ključni proces za ustvarjanje prilagojene vsebine, ki zadovoljuje potrebe uporabnikov in poslovne zahteve ter omogoča načrtovanje in upravljanje vsebine na spletnih mestih. To vključuje celoten življenjski cikel vsebine, vključno s tehnično vsebino, za usklajevanje s cilji organizacije. V strategijah, kot je vsebinski marketing, je poudarjen tudi pomen vključevanja strank in uporaba pripovedovanja zgodb na družbenih medijih za vplivanje na čustva, percepcijo in nakupno vedenje potrošnikov. V empiričnem delu smo na podlagi analize vsebin za marketing e-izobraževanj (za slovenski in svetovni trg) in analize spletne ankete ugotovili najpomembnejše dejavnike panoge za potencialni uspeh podjetij.
Ključne besede:vsebinske strategije, vsebinski marketing, družbeni mediji, blagovna znamka, pripovedovanje zgodb
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Kovačec]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 79.))
PID:20.500.12556/DKUM-85955-625040d7-41ad-86b8-b11a-c7a624fce6ea Novo okno
UDK:659.1:077.5(043.2)
COBISS.SI-ID:181674755 Novo okno
Datum objave v DKUM:03.11.2023
Število ogledov:661
Število prenosov:62
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
KOVAČEC, Andraž, 2023, Vsebinske strategije in vsebinski marketing na družbenih medijih : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Kovačec. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=85955
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.
Začetek licenciranja:21.09.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Content strategies and content marketing on social media
Opis:Content strategy is the key process for creating tailored content that meets user needs and business requirements while enabling website content planning and management. This encompasses the entire content lifecycle, including technical content, to align with organizational goals. In strategies like content marketing, there's a focus on customer engagement and storytelling through social media to influence emotions, perception, and consumer behavior. In the empirical part, we identified the most crucial industry factors for potential business success through content analysis for e-learning marketing (for the Slovenian and global markets) and an online survey.
Ključne besede:content strategies, content marketing, social media, brand, storytelling


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici