Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Zaupanje mladih v vsebino, ustvarjeno z umetno inteligenco : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Brglez, Tjaša
(Avtor)
ID
Kožuh, Ines
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Čakš, Peter
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Brglez_Tjasa_2023.pdf
(2,44 MB)
MD5: 4B0E519FD7C4CE9B945015721E231039
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
V magistrskem delu smo raziskovali, ali obstajajo vplivi med algoritmično pismenostjo mladih in zaupanjem v vsebine, pridobljene s ChatGPT-jem, ter med prej omenjenim zaupanjem in pogostostjo preverjanja vsebin, pridobljenih s ChatGPT-jem z uporabo različnih digitalnih informacijskih virov. Rezultati raziskave iz empiričnega dela so pokazali, da ni statistično značilnega vpliva algoritmične pismenosti na zaupanje, prav tako ni statistično značilnega vpliva zaupanja na nagnjenost k preverjanju vsebin. Ugotovili smo tudi, da mladi dosegajo visoke stopnje algoritmične pismenosti. Dobljene ugotovitve lahko služijo kot motivacija k nadaljnjemu raziskovanju vpliva različnih pismenosti na zaupanje v vsebino, pridobljeno z različnimi orodji umetne inteligence.
Ključne besede:
zaupanje
,
algoritmična pismenost
,
umetna inteligenca
,
ChatGPT
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[T. Brglez]
Leto izida:
2023
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 79 f.))
PID:
20.500.12556/DKUM-85891
UDK:
004.8(043.2)
COBISS.SI-ID:
172312835
Datum objave v DKUM:
13.10.2023
Število ogledov:
426
Število prenosov:
129
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BRGLEZ, Tjaša, 2023,
Zaupanje mladih v vsebino, ustvarjeno z umetno inteligenco : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Brglez. [Dostopano 22 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=85891
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Domače naloge pri pouku glasbene umetnosti
Vključenost narodno zabavne glasbe v pouk glasbene umetnosti
Uporaba IKT pri pouku glasbene vzgoje na razredni stopnji
Odrasli bolniki z motnjo pomanjkljive pozornosti s hiperaktivnostjo (ADHD)
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
Povezava glasbenega izobraževanja z voljnostjo poučevanja glasbene umetnost
Dejavniki učiteljeve usposobljenosti za poučevanje učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
Usposobljenost študentov magistrskega programa, smeri poučevanje na razredni stopnji, za poučevanje učencev z motnjo pozornosti in s hiperaktivnostjo
[Vznik vizualne zavesti pri otrocih s sindromom pozornosti in hiperaktivnosti (ADHD)]
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
18.09.2023
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Younger audience's trust in content generated by artificial intelligence
Opis:
In this study, we explored whether there exist influences between young people's algorithmic literacy and trust in content obtained through ChatGPT, as well as between the trust and the tendency to fact-check content acquired from ChatGPT using various digital information sources. The results of the empirical research showed that there is no statistically significant influence of algorithmic literacy on trust, nor is there a statistically significant influence of trust on the tendency to check content. We also found that young people achieve high levels of algorithmic literacy. The obtained findings can serve as motivation for further research of the influence of different literacy skills on trust in content obtained with various artificial intelligence tools.
Ključne besede:
trust
,
algorithmic literacy
,
artificial intelligence
,
ChatGPT
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj