| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Premoženje znamke Dolina Soče med Slovenci
Avtorji:ID Smrekar, Mojca (Avtor)
ID Konečnik Ruzzier, Maja (Avtor)
Datoteke: Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V prispevku izpostavljamo in opozarjamo na smiselnost raziskovanja tematike znamk manjših destinacij, ki je tudi na svetovni ravni še slabo raziskana. Konkretneje se osredotočamo na analiziranje premoženja manjše slovenske turistične destinacije - Doline Soče. Rezultati kvantitativne raziskave, izvedene na 211 slovenskih potencialnih obiskovalcih, nakazujejo, da Slovenci dobro poznajo znamko Dolina Soče, imajo o njej pozitivno podobo, dobro vrednotijo tudi njeno kakovost ter so ji zvesti. Tako izvedena raziskava je prva tovrstna raziskava, ki daje podrobnejši vpogled v razumevanje in ovrednotenje Doline Soče med Slovenci. Ti izsledki so lahko dobra osnova pri nadgradnji njenih nadaljnjih dolgoročnih strategij, ki pa morajo v prvi vrsti izhajati iz identitetnih elementov znamke.
Ključne besede:turizem, destinacije, turistične destinacije, blagovne znamke
Status publikacije:Objavljeno
Datum objave:01.01.2014
Leto izida:2014
Št. strani:str. 30-39
Številčenje:Letn. 60, št. 5/6
PID:20.500.12556/DKUM-85693 Novo okno
UDK:338.48:659.126(497.4)
COBISS.SI-ID:11934748 Novo okno
DOI:10.7549/ourecon.2014.5-6.04 Novo okno
ISSN pri članku:0547-3101
Datum objave v DKUM:06.09.2023
Število ogledov:288
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
SMREKAR, Mojca in KONEČNIK RUZZIER, Maja, 2014, Premoženje znamke Dolina Soče med Slovenci. Naše gospodarstvo. revija za aktualna gospodarska vprašanja [na spletu]. 2014. Vol. 60, no. 5/6, p. 30–39. [Dostopano 7 januar 2025]. DOI 10.7549/ourecon.2014.5-6.04. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=85693
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Naše gospodarstvo. revija za aktualna gospodarska vprašanja
Skrajšan naslov:Naše gospod.
Založnik:Ekonomsko-poslovna fakulteta, Društvo ekonomistov Maribor, Ekonomski center Maribor
ISSN:0547-3101
COBISS.SI-ID:751364 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Slovenian-based brand equity of Soča valley
Opis:This paper highlights and draws attention to the importance of branding small destinations, a concept poorly researched at the global level. More specifically, we focus on analyzing the customer-based brand equity of Soča Valley, a small Slovenian tourist destination. The results of the quantitative research, conducted on 211 potential Slovenian visitors, imply that Slovenians are aware of Soča Valley, have a positive image of it, perceive its good quality, and are loyal to it. The presented research represents the first investigation that gives detailed insights into the understanding and evaluation of Soča Valley among Slovenes. These findings might provide a good basis for further upgrading its long-term strategies, which must primarily come from the brand identity elements.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici