| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Značilnosti pouka družboslovja na izbrani osnovni šoli v španski regiji Valencia : magistrsko delo
Avtorji:ID Špehar, Maruša (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Jančič Hegediš, Polona (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Spehar_Marusa_2023.pdf (2,11 MB)
MD5: A86CAE43F9309B9C4863B435A4BA4431
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Pouk družboslovja v osnovni šoli v španski regiji Valencia poteka pri predmetu spoznavanje naravnega, družbenega in kulturnega okolja, ki zajema vsebine tako družboslovnih kot naravoslovnih vsebin. V empiričnem delu je predstavljena raziskava, katere namen je bil ugotoviti značilnosti pouka družboslovja v petem razredu na izbrani osnovni šoli v španski regiji Valencia. V kvalitativno kvantitativni raziskavi so bili podatki zbrani z opazovanjem pouka, intervjuvanjem učitelja in anektiranjem učencev. Ugotovljeno je bilo, da na izbrani osnovni šoli pri pouku družboslovja najpogosteje uporabljajo frontalno in individualno učno obliko. Pri učnih metodah pa se je najpogosteje uporabljala metoda ustnega razlaganja in metoda pogovora. Učenci so skoraj pri vsaki učni uri uporabljali tablični računalnik, pri čemer so imeli digitalne učbenike, učitelj pa je uporabljal računalnik in projektor. Večinoma so učne ure potekale v učilnici. Kljub temu da je pouk potekal v frontalni učni obliki, je bilo prisotne veliko komunikacije med učiteljem in učenci. Učitelj je podajal veliko povratnih informacij.
Ključne besede:pouk družboslovja, osnovna šola, Španija, opazovanje pouka
Geografsko pokritje:Španija;
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Špehar]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 119 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-85635 Novo okno
UDK:37.091.3:3(043.2)
COBISS.SI-ID:166207491 Novo okno
Datum objave v DKUM:28.09.2023
Število ogledov:482
Število prenosov:101
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
ŠPEHAR, Maruša, 2023, Značilnosti pouka družboslovja na izbrani osnovni šoli v španski regiji Valencia : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Špehar. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=85635
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:05.09.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Characteristics of social science class in a selected elementary school in the Spanish region of Valencia
Opis:Social science class in elementary school in the Spanish region of Valencia is taught within the subject of Knowledge of Natural, Social, and Cultural Environments, which includes both social and natural science content. The empirical part of this work presents the research with the purpose of finding out the characteristics of a social science class in the fifth grade in a selected elementary school in the Spanish region of Valencia. In the qualitative quantitative research, the data was collected by observing the lessons, interviewing the teacher, and surveying the students. It was found that in the selected elementary school, the frontal and individual teaching forms were most often used during social science class. In terms of teaching methods, the oral explanation method and the conversation method were most often used. In almost every lesson, the students used a tablet computer where they had digital textbooks, and the teacher used a computer and a projector. Most of the lessons took place in the classroom. Even though the lessons took place in a frontal learning form, there was a lot of communication between the teacher and the students. The teacher gave a lot of feedback.
Ključne besede:social science class, elementary school, Spain, lesson observation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici