| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerne dejavnosti mešanja barv pri likovnem izražanju predšolskih otrok : diplomska delo
Avtorji:ID Miklič, Manja (Avtor)
ID Zupančič, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Miklic_Manja_2023.pdf (2,19 MB)
MD5: F43FCA3FB76EB017D1A04C55DE8B1744
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Primerne dejavnosti mešanja barv pri likovnem izražanju predšolskih otrok smo predstavili šest dejavnosti za postopno navajanje otrok na mešanj barv. Dejavnosti smo izvedli z otroki, starimi 5–6 let. Pri dejavnostih smo svetlili in temnili osnovne barve, mešali osnovne in komplementarne barve, mešali črno in belo ter osnovne barve s črno in belo. V teoretičnem delu smo predstavili razvoj otroka med petim in šestim letom starosti in likovne tehnike ter podrobneje slikarske tehnike. Predstavili smo tudi, na kateri format naj otroci slikajo in kako naj bodo čim bolj kakovostno opremljeni likovni kotički, učilnice in delavnice. Predstavili pa smo tudi ustrezne oblike dela in likovno področje v kurikulumu. V empiričnem delu smo predstavili primerne dejavnost mešanja barv. Pri dejavnosti smo odkrivali, v kakšnih paletah naj otroci mešajo barve, kakšen naj bo format glede na motiv in obliko dela. Ugotovili smo, da je bolje, da imajo palete prekate oz. da namesto palet uporabimo dovolj velike lončke. Zaželeno pa je, da že na začetku dejavnosti otrokom ponudimo količinsko precej več svetle barve v razmerju s temnejšo. Najpomembneje pa je, da so tempera barve kakovostne.
Ključne besede:predšolski otrok, likovne dejavnosti, slikanje, likovna didaktika, mešanje barv
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Miklič]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 102 str.)
PID:20.500.12556/DKUM-85563 Novo okno
UDK:373.2.091.3:73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:166802179 Novo okno
Datum objave v DKUM:03.10.2023
Število ogledov:458
Število prenosov:58
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
MIKLIČ, Manja, 2023, Primerne dejavnosti mešanja barv pri likovnem izražanju predšolskih otrok : diplomska delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Miklič. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=85563
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:01.09.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Activities for preschool children that involve color blending as means of expressing oneself through fine arts
Opis:In this thesis, six activities are presented for gradual introduction of color blending to pre-school children. Activities were carried in pre-school classes of children aged 5 to 6. The activities were aimed at lightening and darkening primary colors, blending primary and complementary colors, blending black and white, as well as blending primary colors with black and white. In the theoretical part, development of a child between the ages of five and six years is introduced. Art techniques are presented in much detail. Recommendations are also provided as to what size of paper should be used to paint and how art corners, classrooms and workshops should be equipped in accordance with the highest quality standards. Furthermore, the most relevant approaches to teaching art according to the curriculum. The empirical part deals with appropriate color mixing activities. It has been discovered, which palettes the children should use for blending colors, what the size of paper should be based on the motif and shape of the work. It turns out that it is better for the pallets to have compartments or to use sufficiently large pots instead of palettes. It is appropriate to offer children a greater number of light colors than darker ones at the beginning of the activity. The most important thing is that the tempera paints are of good quality.
Ključne besede:pre-school children, artistic activities, painting, art didactics, colour blending


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici