Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Kulturni dnevnik na primeru mesta Lendava : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Bažika, Valentina
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Bazika_Valentina_2023.pdf
(8,85 MB)
MD5: AE6236D6FE08DFD51E31366C980A957C
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V magistrskem delu smo se ukvarjali s tematiko pouka na prostem, saj je takšen način poučevanja vedno bolj aktualen predvsem v tujih državah, zlasti v skandinavskih. Po pregledu teorije smo spoznali, kako lahko izvedemo pouk na prostem, preučili smo njegove prednosti in slabosti, primere pouka na prostem pri drugih šolskih predmetih, nato pa smo se v empiričnem delu posvetili Kulturnemu dnevniku na primeru mesta Lendava. Kulturni dnevnik je kulturni projekt, ki se je uveljavil v Mariboru, njegov namen pa je seznaniti osnovnošolce na področju kulture. Učenci med šolskim letom obiščejo različne kulturne prireditve, ustanove in se udeležujejo delavnic na tematiko kulture. V empiričnem delu smo oblikovali Kulturni dnevnik na primeru mesta Lendava in načrtovali dejavnosti za učence 1., 3. in 5. razreda. Pri načrtovanju dejavnosti smo sledili ciljem iz učnega načrta spoznavanja okolja in družbe. Načrtovane dejavnosti so raznoliko oblikovane, saj učenci med aktivnostmi spoznajo šolo ter bližnjo šolsko okolico, ustanove v svojem domačem kraju in poklice, ki jih opravljajo tamkajšnji zaposleni. Učenci se seznanijo z zgodovino Lendave, obiščejo turistične točke mesta ter Center za zaščito in reševanje Lendava. Za nekatere načrtovane dejavnosti smo oblikovali delovne liste in knjižico Kulturni dnevnik, kjer učenci zapisujejo in vodijo svoje obiske kulturnih ustanov.
Ključne besede:
pouk na prostem
,
spoznavanje okolja
,
družba
,
kulturni dnevnik
,
Lendava
Geografsko pokritje:
Lendava (Slovenija);
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[V. Bažika]
Leto izida:
2023
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 164 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-85520
UDK:
37.091.3:[3+5](043.2)
COBISS.SI-ID:
166152195
Datum objave v DKUM:
28.09.2023
Število ogledov:
397
Število prenosov:
50
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BAŽIKA, Valentina, 2023,
Kulturni dnevnik na primeru mesta Lendava : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : V. Bažika. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=85520
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
31.08.2023
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Design of a Cultural Diary Based on the Town Lendava
Opis:
The present thesis focuses on the topic of outdoor education due to its increasing popularity in certain foreign countries, especially Scandinavia. By considering the theoretical research, we have learned about the methods of implementing outdoor education, what its advantages and disadvantages may be, and examined examples of such practices in other school subjects. The empirical section then focuses on the design of a cultural diary based on the case of the town Lendava. A cultural diary is a cultural project that has been launched in Maribor with the aim to educate primary school pupils about culture. During the school year pupils visit various cultural events and institutions and take part in workshops on cultural topics. Our Cultural Diary, presented in the empirical part, offers planned activities in Lendava for pupils in 1st, 3rd and 5th grades. To plan the activities, we have applied the objectives in the curriculum for the subject of Learning about the environment. The diverse activities help pupils discover their school and its surroundings, the institutions in their hometown and the professions which the locals work in. Moreover, the pupils learn about the history of Lendava, visit various tourist spots, as well as Lendava’s Protection and Rescue Centre. Some planned activities include worksheets and a Cultural Diary booklet for the purpose of tracking the pupils’ visits to the aforementioned cultural institutions.
Ključne besede:
outdoor lessons
,
learning about the environment
,
cultural diary
,
Lendava.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj