| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Strategija spletnega marketinga spletne trgovine partylama.si
Avtorji:ID Tomaž Sirk, Urška (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Tomaz_Sirk_Urska_2023.pdf (3,17 MB)
MD5: F7A1888FA9A420EDB4D3DB9CEB129AB7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V današnjem svetu je že velika večina podjetij prisotna na spletu. Osnova vsakega resnega podjetja je urejena spletna stran, ki končnemu porabniku že na prvi vtis da vedeti, kakšni so njegovi izdelki oz. storitve. Spletna stran mora biti dobro optimizirana, da uporabnik ob obisku točno ve, kaj se zahteva od njega. Spletna stran mora biti tudi dobro optimizirana za spletne iskalnike, da uporabniki lažje najdejo to, kar iščejo. Poleg spletne strani je za podjetja pomembno tudi, da vedo, kdo so njihovi ciljni kupci, in se v skladu s tem poskušajo povezati z njimi na najprimernejših družbenih omrežjih. Pomembnost družbenih omrežij in pomen vplivnežev bosta po napovedih strokovnjakov v prihodnjih letih samo še rastla, zato je pomembno, da podjetja stopijo v korak s trendi. Pomembno je tudi, da uporabljajo plačljivo oglaševanje na Facebooku in Googlu, saj tako v primerjavi s klasičnim oglaševanjem z manjšim vložkom povečajo svoj prihodek in bolje spremljajo analitiko porabljenega oglaševalskega denarja. Veliko vlogo igra tudi e-poštni marketing, ki je ena izmed najbolj zapostavljenih oblik oglaševanja, pa vendar je še vedno najučinkovitejše orodje in prinaša največje povračilo na investiran denar. V tem magistrskem delu je poudarek na prenovi strategije spletnega marketinga spletne trgovine.
Ključne besede:digitalni marketing, spletna stran, spletna trgovina, družbena omrežja
Kraj izida:Maribor
Založnik:U. Tomaž Sirk
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-85482 Novo okno
UDK:339.138:004.738.5
COBISS.SI-ID:172464387 Novo okno
Datum objave v DKUM:16.11.2023
Število ogledov:565
Število prenosov:104
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
TOMAŽ SIRK, Urška, 2023, Strategija spletnega marketinga spletne trgovine partylama.si [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : U. Tomaž Sirk. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=85482
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:31.08.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Online marketing strategy for online store partylama.si
Opis:In today's world, the vast majority of companies have their online presence. The foundation of any serious business is a well-designed website that gives the end user an idea of the products or services offered from the very first impression. The website should be well-optimized so that the user knows exactly what is expected of them when they visit. It should also be well-optimized for search engines so that users can easily find what they are looking for. In addition to the website, it is important for companies to know who their target customers are and try to connect with them on the most suitable social media platforms. According to experts' predictions, the importance of social media and influencers will only continue to grow in the coming years, so it is important for companies to keep up with the trends. It is also important for them to utilize paid advertising on Facebook and Google, as this can increase their revenue and provide better tracking of analytics with a smaller investment compared to traditional advertising methods. Email marketing also plays a significant role, being one of the most neglected forms of advertising, yet it remains the most effective tool and delivers the highest return on investment. This master's thesis focuses on revamping the online marketing strategy of an e-commerce store.
Ključne besede:digital marketing, website, online store, social media


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici