| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pripadnost nogometašev
Avtorji:ID Gorza, Vito (Avtor)
ID Šarotar Žižek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Gorza_Vito_2023.pdf (1,43 MB)
MD5: 612822E49599F6D886978DF0DD03FCEF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Pripadnost zaposlenih je zelo pomembna za dolgoročno uspešnost organizacij. Zaposleni, ki so pripadni, pozitivno vplivajo na medsebojne odnose v organizaciji in njeno poslovno uspešnost. Vodstvo vsake organizacije si mora zato prizadevati za zvišanje stopnje pripadnosti, saj si organizacija tako lahko ustvari konkurenčno prednost. Enako velja tudi za vse športne organizacije, med katere štejemo tudi nogometne klube. Pomembnost pripadnosti zaposlenih za organizacijo smo zato raziskovali v diplomskem delu. V teoretičnem delu smo najprej opredelili pripadnost in predstavili dejavnike, ki nanjo vplivajo, v nadaljevanju nato predstavili še model treh komponent, stopnje pripadnosti, načine merjenja pripadnosti in njen pomen za organizacijo, nato pa smo pripadnost povezali še z zadovoljstvom in motivacijo. Raziskovali smo tudi management športnih organizacij in predstavili modele športnih organizacij ter organizacijske pristope, teoretični del pa smo zaključili z opredelitvijo socializacije v nogometu. V empiričnem delu smo z analizo anketnega vprašalnika analizirali stopnjo pripadnosti v nogometnih ekipah U17 in U19 NK Maribor in ugotovili, da so nogometaši obeh ekip pripadni in tudi zato uspešni.
Ključne besede:pripadnost zaposlenih, dejavniki pripadnosti, merjenje pripadnosti, model treh komponent, stopnje pripadnosti, uspešnost organizacije, pripadnost nogometašev
Kraj izida:Maribor
Založnik:V. Gorza
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-85240 Novo okno
UDK:005.32:796.332
COBISS.SI-ID:168112899 Novo okno
Datum objave v DKUM:12.10.2023
Število ogledov:325
Število prenosov:26
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
GORZA, Vito, 2023, Pripadnost nogometašev [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : V. Gorza. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=85240
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:23.08.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Affiliation of football players
Opis:Employee loyalty is very important for the long-term success of organizations. Employees who are affiliated have a positive impact on mutual relationships within the organization and its business performance. Therefore, the management of each organization should strive to increase the level of affiliation, because in this way the organization can create a competitive advantage. The same applies to all sports organisations, including football clubs. The importance of employee loyalty to the organization was therefore explored in the diploma project. In the theoretical part, we first defined affiliation and presented the factors that influence it. In the following, we presented the model of three components, the level of affiliation, ways of measuring affiliation and its importance for the organization, and then we linked loyalty to satisfaction and motivation. We also researched the management of sports organizations, where we presented models of sports organizations and organizational approaches, and concluded the theoretical part with the definition of socialization in football. In the empirical part, by analysing the questionnaire, we analyzed the level of affiliation in football teams U17 and U19 NK Maribor, where we found out that the footballers of both teams are affiliated and consequently successful.
Ključne besede:employee loyalty, affiliation factors, affiliation measurement, three component model, levels of loyalty, organisation performance, loyalty of football players


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici