| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uvajanje digitalnih izdelkov na trg
Avtorji:ID Steiner, Nuša (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Steiner_Nusa_2023.pdf (998,18 KB)
MD5: AF2347F013E979EDB251BE9F05ABCCB9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Diplomsko delo se osredotoča na digitalne izdelke. Najprej predstavimo koncept življenjskega cikla izdelka, opredelimo nove izdelke ter opišemo njihov pomen za odjemalce in za uspešno delovanje podjetja. Nadaljujemo z opredelitvijo digitalnih izdelkov, predstavitvijo njihovih značilnosti ter klasificiranjem v tri skupine. Opozorimo na razlikovanje med digitalnimi in digitaliziranimi izdelki. Digitalizirani izdelki so hibridi, saj gre za prvotno fizične izdelke, ki jim je bila dodana digitalna komponenta. V povezavi z digitaliziranimi izdelki omenimo tudi pametne izdelke in internet stvari. Nato se posvetimo uvajanju digitalnih izdelkov na trg in značilnostim njihovega trženja. Opišemo načine ustvarjanja prihodkov z digitalnimi izdelki ter izpostavimo pomembnost posodabljanja takšnih izdelkov. Na koncu predstavimo tudi dva primera dobre prakse uvajanja digitalnih izdelkov na trg, namreč dve franšizi: Talking Tom & Friends in The Sims.
Ključne besede:digitalni izdelki, klasifikacija izdelkov, novi izdelki, uvajanje izdelkov na trg, razvoj izdelkov
Kraj izida:Maribor
Založnik:N. Steiner
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-85137 Novo okno
UDK:658.624
COBISS.SI-ID:168546819 Novo okno
Datum objave v DKUM:16.10.2023
Število ogledov:171
Število prenosov:14
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:20.08.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Introducing digital products to the market
Opis:This thesis focuses on digital products. First, the concept of the product life cycle is introduced, as well as the definition of new products and their importance for consumers and the company's success is described. This is followed by establishing a definition of digital products, a presentation of their characteristics and their classification into three groups. Noteworthy is the distinction between digital and digitized products. Digitized products are hybrids, since they possess both physical and digital components. In the context of digitized products, smart products and the internet of things are also mentioned. Afterwards, the focus shifts to digital products, how they are introduced to the market and the characteristics of the accompanying marketing. The thesis delves into generating revenue with digital products and highlights the importance of keeping such products up-to-date. Finally, two case studies on the topic of launching digital products are presented, namely Talking Tom & Friends and The Sims.
Ključne besede:digital products, product classification, new products, introducing products to the market, product development


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici