| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Programsko oglaševanje : diplomsko delo
Avtorji:ID Šijanec, Neli (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Sijanec_Neli_2023.pdf (1,01 MB)
MD5: EA65C84DDE72BEF95715970AA7AE6AD8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Programsko oglaševanje je avtomatiziran proces nakupa, prikaza in optimizacije oglasov na spletu. Oglasi se ciljni publiki prikažejo na podlagi demografskih, vedenjskih in interesnih podatkov, zato so tej vrsti oglaševanja izpostavljeni vsi uporabniki spleta. V teoretičnem delu je predstavljena teorija programskega oglaševanja, zbiranje podatkov na spletu ter pravna ureditev in zakonodaja na tem področju. V empiričnem delu smo s pomočjo kvantitativne metode izvedli raziskavo med uporabniki spleta. Ugotovili smo, da se uporabniki spleta zavedajo programskega oglaševanja na spletu ter pomena etičnega ravnanja podjetij.
Ključne besede:programsko oglaševanje, splet, avtomatizacija, zbiranje podatkov
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. Šijanec]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VI, 47 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-85044 Novo okno
UDK:659.1:005.1(043.2)
COBISS.SI-ID:184966915 Novo okno
Datum objave v DKUM:21.09.2023
Število ogledov:613
Število prenosov:113
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
ŠIJANEC, Neli, 2023, Programsko oglaševanje : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Šijanec. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=85044
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:17.08.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Programmatic advertising
Opis:Programmatic advertising is an automated process of purchasing, displaying, and optimizing online ads. These ads are shown to a target audience based on demographic, behavioral, and interest data, making all internet users susceptible to this type of advertising. The theoretical part presents the theory of programmatic advertising, online data collection, as well as the legal regulations and legislation in this field. In the empirical section, we conducted a quantitative research among internet users. We found that internet users are aware of programmatic advertising online and the significance of ethical business practices.
Ključne besede:programmatic advertising, web, automation, data collection


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici