Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Programsko oglaševanje : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Šijanec, Neli
(Avtor)
ID
Tomažič, Tina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Sijanec_Neli_2023.pdf
(1,01 MB)
MD5: EA65C84DDE72BEF95715970AA7AE6AD8
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Programsko oglaševanje je avtomatiziran proces nakupa, prikaza in optimizacije oglasov na spletu. Oglasi se ciljni publiki prikažejo na podlagi demografskih, vedenjskih in interesnih podatkov, zato so tej vrsti oglaševanja izpostavljeni vsi uporabniki spleta. V teoretičnem delu je predstavljena teorija programskega oglaševanja, zbiranje podatkov na spletu ter pravna ureditev in zakonodaja na tem področju. V empiričnem delu smo s pomočjo kvantitativne metode izvedli raziskavo med uporabniki spleta. Ugotovili smo, da se uporabniki spleta zavedajo programskega oglaševanja na spletu ter pomena etičnega ravnanja podjetij.
Ključne besede:
programsko oglaševanje
,
splet
,
avtomatizacija
,
zbiranje podatkov
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[N. Šijanec]
Leto izida:
2023
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (VI, 47 f.))
PID:
20.500.12556/DKUM-85044
UDK:
659.1:005.1(043.2)
COBISS.SI-ID:
184966915
Datum objave v DKUM:
21.09.2023
Število ogledov:
613
Število prenosov:
113
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠIJANEC, Neli, 2023,
Programsko oglaševanje : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Šijanec. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=85044
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Modeling of impact toughness of cold formed material by genetic programming
Modeling of forming efficiency using genetic programming
Genetic modeling of electrical conductivity of formed material
Mechanical design of a pipe deformation tool
Modelling of technological processes by genetic methods
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Crack presence modeling after rolling by genetic programming
PVD coatings on metal forming tools
Modeliranje obrabe valjev na prvem horizontalnem ogrodju konti proge pri programu valjanja Ø20-58 mm v železarni Štore steel
Determination of parameters of stress triaxiality for aluminium wrought alloy
Comprehensive electric arc furnace electric energy consumption modeling
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
17.08.2023
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Programmatic advertising
Opis:
Programmatic advertising is an automated process of purchasing, displaying, and optimizing online ads. These ads are shown to a target audience based on demographic, behavioral, and interest data, making all internet users susceptible to this type of advertising. The theoretical part presents the theory of programmatic advertising, online data collection, as well as the legal regulations and legislation in this field. In the empirical section, we conducted a quantitative research among internet users. We found that internet users are aware of programmatic advertising online and the significance of ethical business practices.
Ključne besede:
programmatic advertising
,
web
,
automation
,
data collection
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj