| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketinško komuniciranje v podjetju CCC
Avtorji:ID Vučko, Vanesa (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Vucko_Vanesa_2023.pdf (2,51 MB)
MD5: EE6C3354EF90BF5DA5089D6FF513A6D3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V prvem delu bomo najprej predstavili razlago zveze marketinško komuniciranje. Opisali bomo proces komuniciranja, ki je najpomembnejši in neizogiben del našega vsakdana. Pomemben del marketinškega komuniciranja je tudi management, ki sestoji iz različnih procesov, in sicer: določanje ciljnega občinstva, določanje ciljev komuniciranja, oblikovanje sporočil, izbiranje in določanje kanalov komuniciranja, določanje proračuna, izbiranje in merjenje učinkovitosti promocijskih orodij ter na koncu oblikovanje spleta marketinškega komuniciranja. Največji poudarek v našem diplomskem delu pa smo namenili instrumentom marketinškega komuniciranja: oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi in neposredno marketinško komuniciranje. Ta del bomo uporabili tako v teoretičnem kot tudi v empiričnem delu. Slednji se začne z opisom pomembnih podatkov v podjetju CCC. Raziskali bomo skupine izdelkov, ki jih prodaja podjetje tako na spletu kot tudi fizično v trgovini. Na osnovi teorije bomo analizirali instrumente marketinškega komuniciranja v podjetju, ki so osnova za uspešno trgovanje. Analizirali smo tudi trg obutvene industrije, ki sicer ni tako velik, kot je tekstilna industrija, zato bomo podali nekatere smernice in predloge za izboljšanje dejavnosti komuniciranja v marketingu v podjetju CCC. Na koncu bomo diplomsko delo povezali v sklep kot eno celoto.
Ključne besede:marketinško komuniciranje, podjetje CCC, instrumenti, obutvena industrija, management marketinškega komuniciranja
Kraj izida:Maribor
Založnik:V. Vučko
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-84953 Novo okno
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:168613891 Novo okno
Datum objave v DKUM:16.10.2023
Število ogledov:286
Število prenosov:44
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.08.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communication in the company CCC
Opis:The thesis consists of a theoretical and an empirical part. In the first part we will first define what marketing communication is. We will describe the communication process, which is the most important and inevitable part of our everyday life. An important part of marketing communication is management, which consists of various processes: defining the target audience, defining the communication objectives, designing the messages, selecting and defining the communication channels, defining the budget, selecting and measuring the effectiveness of the promotional tools and finally designing the marketing communication web. However, the main focus of our thesis project was on the instruments of marketing communication: advertising, sales promotion, personal selling, public relations and direct marketing communication. This part will be used in both the theoretical and the empirical part. The latter starts with a description of the relevant data in CCC. We will investigate the product groups sold by the company both online and physically in-store. On the basis of our theory, we will analyse the company's marketing communication instruments, which are the basis for successful trading. We have also analysed the market of the footwear industry, which is not as large as the textile industry, and we will give some guidelines and suggestions for improving the marketing communication activities of CCC. Finally, we will link the thesis into a conclusion as a whole.
Ključne besede:marketing communication, Company CCC, instruments, footwear industry, marketing communication management.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici