Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Razvoj inteligentnega nasprotnika strelske računalniške igre : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Čerpnjak, Blaž
(Avtor)
ID
Črepinšek, Matej
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Ostojić, Dragana
(Komentor)
Datoteke:
VS_Cerpnjak_Blaz_2023.pdf
(2,80 MB)
MD5: B23479C2C0493A0512E6FEF9D8996C5C
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
V diplomskem delu je na primeru testne strelske računalniške igre predstavljen razvoj inteligentnega nasprotnika. Delo zajema zgodovino, znane primere in pristope razvoja ter prikazuje eno izmed možnih implementacij inteligentnega agenta s pomočjo uporabe sistemov končnih avtomatov.
Ključne besede:
umetna inteligenca
,
inteligentni nasprotnik
,
igra
,
Unity
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[Čerpnjak B.]
Leto izida:
2023
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 50 f.))
PID:
20.500.12556/DKUM-84780
UDK:
004.8:004.96(043.2)
COBISS.SI-ID:
169196035
Datum objave v DKUM:
18.08.2023
Število ogledov:
939
Število prenosov:
200
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ČERPNJAK, Blaž, 2023,
Razvoj inteligentnega nasprotnika strelske računalniške igre : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Čerpnjak B. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=84780
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Predgovor
Predgovor
The editor's corner
The editor's corner
The editor's corner
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Novinarski potopis
Mitologija v medijih
15 let Osrednje družboslovne knjižnice Jožeta Goričarja
Predstavljanje politike v tabloidih
Dopisnik v primežu lokalnega
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
22.07.2023
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Developing an intelligent opponent for a shooter computer game
Opis:
This thesis presents the development of an intelligent opponent within a shooter computer game. The work covers the history, known examples and development approaches, and shows one possible implementation of an intelligent opponent using finite state machine.
Ključne besede:
artificial intelligence
,
intelligent opponent
,
game
,
Unity
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj