| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Didaktične igre pri predmetu družba za izbrani vsebinski sklop Ljudje v prostoru : magistrsko delo
Avtorji:ID Perša, Larisa (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Jančič Hegediš, Polona (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Persa_Larisa_2023.pdf (12,44 MB)
MD5: AB8451296945BD0BAB66FE98BA4C6959
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Pouk predmeta družba izhaja iz konstruktivistične teorije učenja in poučevanja, kar pomeni, da se osredinja na aktivno vlogo učenca med poukom in njegovo predznanje. Konstruktivizem je pristop, ki učencem omogoča, da si z lastnimi aktivnostmi pri pouku oblikujejo svoje znanje, o katerih razmišljajo in razpravljajo. Učitelj mora pri načrtovanju pouka uporabiti metode, ki bodo učencem pomagale spodbuditi njihovo miselno aktivnost in samostojnost. Izkušenjsko učenje, katerega najvidnejši predstavnik je David Kolb, učencem omogoča, da si s svojo aktivnostjo pri pouku pridobijo izkušnje iz resničnostnega sveta, posledično učenci povezujejo znanje, ki so si ga pridobili v razredu s situacijami iz življenja. Izkušenjsko učenje podpirajo različne metode, med drugimi tudi didaktična igra. Didaktična igra je igra, ki ima vnaprej postavljene cilje in hkrati vsebuje vse lastnosti igre. Namen magistrskega dela je bil načrtovati, oblikovati in izdelati didaktične igre za vsebinski sklop Ljudje v prostoru. Didaktične igre so načrtovane tako, da jih lahko učitelji uporabijo pri pouku družbe ter tako učencem omogočijo, da se celostno vključijo v pouk. Vsebini, ki smo ju vključili v didaktične igre, sta Prostorska orientacija in kartografija ter Slovenija – lega in značilnosti. Didaktične igre, ki smo jih načrtovali, imajo zapisane cilje, vsebino, etapo učne ure, pripomočke za izdelavo didaktične igre, navodila za uporabo in navodilo za učitelje. Cilje pri posamezni didaktični igri smo razdelili na globalne, etapne in operativne ter na koncu vsake igre dodali še fotografijo izdelane didaktične igre.
Ključne besede:didaktične igre, predmet družba, izkustveno učenje, osnovna šola, poučevanje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[L. Perša]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 110 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84619 Novo okno
UDK:37.091.3:3(043.2)
COBISS.SI-ID:163256067 Novo okno
Datum objave v DKUM:05.09.2023
Število ogledov:470
Število prenosov:144
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
PERŠA, Larisa, 2023, Didaktične igre pri predmetu družba za izbrani vsebinski sklop Ljudje v prostoru : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : L. Perša. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=84619
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:29.06.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Didactic games in the subject social studies for the selected content set People in space
Opis:Lessons within the subject of social studies are based on the constructivist theory of learning and teaching, which means that they focus on the active role of the student during the lesson and his prior knowledge. Constructivism is an approach that enables students to form their own knowledge, which they reflect on and discuss, through their own activities in the classroom. When planning lessons, the teacher must use methods that will help students to stimulate their mental activity and independence. Experiential learning, the most prominent representative of which is David Kolb, enables students to gain real-world experience through their activity in the classroom. Consequently, students connect the knowledge they have gained in the classroom with real-life situations. Experiential learning is supported by various methods, among others also a didactic game. A didactic game is a game that has predetermined goals and, at the same time, contains all the features of a game. The purpose of the master's thesis was to plan, design, and produce didactic games for the People in the Space section. The didactic games are designed in a way that teachers can use them in social studies lessons and, thus, enable students to fully engage in the lessons. The contents that we included in the didactic games are Spatial Orientation and Cartography and Slovenia – Location and Characteristics. The didactic games we planned have written objectives, content, the stage of the lesson, tools for making the didactic game, instructions for use, and a guide for teachers. We divided the objectives of each didactic game into global, staged, and operational. At the end of each game, we added a photo of the created didactic game.
Ključne besede:didactic games, subject social studies, experiential learning, primary school, teaching


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici