| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba sistemov umetne inteligence v osnovni šoli : magistrsko delo
Avtorji:ID Štaleker, Maša (Avtor)
ID Krašna, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Staleker_Masa_2023.pdf (1,96 MB)
MD5: CC59471BFE3DCA97EFEBE128994F4EBD
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Osnovni namen magistrske naloge je bil raziskati ozaveščenost o umetni inteligenci in integracijo sistemov umetne inteligence v osnovne šole z vidika svetovalne službe. V teoretičnem delu magistrske naloge najprej opredelimo razvoj umetne inteligence in tehnologije umetne inteligence. Omenimo tipe umetne inteligence pri človeku ter kje vse je umetna inteligenca prisotna v vsakdanu posameznika. Osredotočimo se tudi na umetno inteligenco v izobraževanju, pomen računalnika, vlogo učitelja pri elektronskem izobraževanju in uporabo informacijsko-komunikacijskih tehnologij. Pri tem izpostavimo tudi uporabo metod umetnointeligenčnih sistemov in opozorimo na previdnost pri uporabi umetne inteligence. V empiričnem delu magistrske naloge opravimo kvalitativno interpretativno študijo. Podatke za raziskavo smo zbrali z intervjuji, ki so bili izvedeni v naključno izbranih osnovnih šolah po Sloveniji. Pridobili smo odgovore 16 svetovalnih delavk, ki so redno zaposlene v šolski svetovalni službi. Na podlagi pridobljenih podatkov zaključujemo, da so intervjuvane svetovalne delavke dobro ozaveščene o sistemih umetne inteligence. Zavedajo se pomena uporabe tehnologije ter njenih pozitivnih in negativnih vplivov na otroke. Opozarjajo na pomembnost lastne aktivnosti in vseživljenjskega izobraževanja na področju umetne inteligence.
Ključne besede:sistemi umetne inteligence, svetovalno delo, vplivi tehnologije, računalništvo
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:M. Štaleker
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 69 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84562 Novo okno
UDK:373.3:004.8(043.2)
COBISS.SI-ID:161832707 Novo okno
Datum objave v DKUM:22.08.2023
Število ogledov:879
Število prenosov:297
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
ŠTALEKER, Maša, 2023, Uporaba sistemov umetne inteligence v osnovni šoli : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Štaleker. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=84562
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:20.06.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Application of artificial intelligence systems in primary school
Opis:The main purpose of the master thesis was to research the awareness of artificial intelligence and the integration of artificial intelligence systems in primary schools from the point of view of the counseling service. In the theoretical part of the master thesis, we first define the development of artificial intelligence and artificial intelligence technology. We mention the types of artificial intelligence in humans and where it is present in individuals’ everyday lives. We also focus on artificial intelligence in education, the importance of the computer, the role of the teacher in e-learning, and the use of information and communication technologies. We also highlight the use of artificial intelligence methods and warn of the need for caution when using it. In the empirical part of the master thesis, a qualitative interpretive study is conducted. The data for the study were collected through interviews conducted in randomly selected primary schools across Slovenia. We obtained responses from 16 guidance counselors who are full-time employees of the school counseling service. Based on the data obtained, we conclude that the interviewed guidance counselors are well informed about artificial intelligence systems. They are aware of the importance of the use of technology and its positive and negative impact on children. They point out the importance of their own activity and lifelong learning in the field of artificial intelligence.
Ključne besede:artificial intelligence systems, counseling service, impacts of technology, computing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici