Naslov: | Oglaševanje zasebnih zobnih ordinacij na družbenih omrežjih |
---|
Avtorji: | ID Bohak, Eva (Avtor) ID Marič, Miha (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Bohak_Eva_2023.pdf (1,31 MB) MD5: 8AA143A0576F2C94794A1D245DB97F60
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FOV - Fakulteta za organizacijske vede
|
---|
Opis: | Zdravje zob in ustne votline postaja vse večja vrednota posameznikov. Zaradi vse večjega števila zasebnih zobnih ordinacij in prezasedenosti javnih zobnih ordinacij se pacienti vse težje odločijo, katero zobno ordinacijo naj izberejo. Pri tem se zatekajo na splet, zbirajo informacije, in navadno izberejo tisto zobno ordinacijo, ki ima dobro oceno na Googlu, se pojavlja na več družbenih omrežjih, ima veliko število pozitivnih mnenj in ima cene, ki so zanje sprejemljive.
Oglaševanje zobozdravstvenih storitev, ki jih posamezna zasebna zobna ordinacija ponuja, je ključnega pomena za povečanje obsega dela. Pri tem imajo še večji pomen spletni oglasi, saj dosežejo širšo ciljno publiko. Bistveno je, da je v oglasu navedeno, kaj zobna ordinacija ponuja in po kakšni ceni, da pritegne tiste paciente, ki jim je storitev namenjena.
Namen raziskovalnega dela je ugotoviti, kako razvito je področje spletnega oglaševanja zasebnih zobnih ordinacij v Sloveniji. Zanimalo nas je, ali se zobne ordinacije že poslužujejo oglasov na družbenih omrežjih, če se, na katerih in kaj s tem pridobijo. Hkrati smo želeli pridobiti še pogled pacientov na oglaševanje, v smislu na katerih družbenih omrežjih najpogosteje zasledijo oglase za zobozdravstvene storitve, kakšni oglasi jih pritegnejo oz. katere zobozdravstvene vsebine so jim najbolj zanimive.
Najprej smo opravili pregled literature, na podlagi katere smo zasnovali našo raziskavo. Podatke, potrebne za analizo, smo pridobili z analizo anketnih vprašalnikov in odgovorov pridobljenih z intervjuji.
Raziskava je pokazala, da se zobne ordinacije v Sloveniji že poslužujejo oglaševanja na družbenih omrežjih, vendar velja to za področje, ki ga je potrebno še precej razviti. Prevladujejo neplačani oglasi, ki večinoma zajemajo deljenje preventivnih postopkov, dobrih praks in slik »prej in potem«. Hkrati smo ugotovili, da je 78,6 odstotkov anketirancev že opazilo oglase za zobozdravstvene storitve na družbenih omrežjih, najpogosteje na Facebooku in spletnem iskalniku Google. Med oglasi jih najbolj zanimajo prikazi postopkov preventive, prikazi najnovejših tehnik in postopkov in slike primerjave nasmehov »prej in potem«.
Ugotovili smo, da oglaševanje zasebnih zobnih ordinacij na družbenih omrežjih v Sloveniji še ni tako razvito, kot bi lahko bilo. Mnoge zobne ordinacije se tega še ne poslužujejo, bodisi zato ker imajo dovoljšen obseg dela bodisi zato ker se jim trenutno še ne zdi, da bi s tem kaj pridobili. Menimo, da bodo v prihodnje del časa morali nameniti tudi temu področju, saj bo za prepoznavnost zobne ordinacije to samo pozitivno. Podali smo tudi predlog za nadaljnjo raziskavo, ki bi se osredotočila na vsebino zobozdravstvenih oglasov, ki pritegnejo paciente. Najti je potrebno področja oz. storitve, ki jih je smiselno oglaševati, saj bi tako prihranili čas in denar. |
---|
Ključne besede: | zasebna zobna ordinacija, oglaševanje, družbena omrežja |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Leto izida: | 2023 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-84520  |
---|
COBISS.SI-ID: | 164436227  |
---|
Datum objave v DKUM: | 14.09.2023 |
---|
Število ogledov: | 505 |
---|
Število prenosov: | 54 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FOV
|
---|
:
|
BOHAK, Eva, 2023, Oglaševanje zasebnih zobnih ordinacij na družbenih omrežjih [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=84520
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |