| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvijanje digitalnih izdelkov
Avtorji:ID Toplichanski, Aleksandar (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Toplichanski_Aleksandar_2023.pdf (1,75 MB)
MD5: 0F9E0375720A02EBCBBAF9FF088DC8E3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Razvoj digitalnih izdelkov se nanaša na uporabniške izkušnje, ki temeljijo na programski opremi in jih delno ali v celoti izboljšujejo. Razvoj digitalnih izdelkov je obsežen proces, saj se od države do države razlikuje. Pomembo je, da ljudje narekujejo kakšne izdelke potrebuje trg. Za učinkovitejši vstop na trg obstajajo različne vrste digitalnih izdelkov, ki imajo svoje unikatne načine razvijanja. Primarna poslovna prednost razvoja digitalnih izdelkov je dobava izdelka, ki uporablja najnovejšo in najprimernejšo tehnologijo za povečanje uporabniške izkušnje. Druga prednost je razširljivost: ko se potrebe uporabnikov in razpoložljivost programske opreme razvija, lahko digitalni izdelki storijo enako – nenehno se izboljšujejo, da bi izpolnili naraščajoča pričakovanja uporabnikov (Cognizant, 2022). Pomembno je vedeti, kako se digitalni izdelki razvijajo, da lahko dobimo širšo sliko o tem, kako je sedanja družba bolj informirana in ve, kaj naroča. S pomočjo te raziskave bomo naredili podrobno analizo o tem, kako razviti digitalni izdelek od začetka – od ideje, pa vse do konca, ko poteka podpora in spremljanje uspeha. V diplomski nalogi je bila narejena širša analiza, da bi ugotovili, kako slovenska in globalna podjetja, kot na primer Pwc, Schneider, Google, Apple in T2, razvijajo digitalne produkte in kaj jih naredi pristne.
Ključne besede:Digitalni izdelki, digitalno okolje, razvijanje, proces.
Kraj izida:Maribor
Založnik:A. Toplichanski
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-84434 Novo okno
UDK:339.13:004
COBISS.SI-ID:162713859 Novo okno
Datum objave v DKUM:30.08.2023
Število ogledov:288
Število prenosov:39
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
TOPLICHANSKI, Aleksandar, 2023, Razvijanje digitalnih izdelkov [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Toplichanski. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=84434
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.06.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of digital products
Opis:Digital product development refers to software-driven user experiences that partially or fully improve user experiences. The development of digital products is an extensive process, as it varies from country to country. The main thing is that people dictate what products the market needs. For a more effective market entry, there are different types of digital products that have their own unique ways of developing. The primary business benefit of digital product development is delivering a digital product that uses the latest and most appropriate technology to enhance user experience. Another advantage is scalability: as users' needs for software availability evolve, digital products can evolve steadily—continually improving to meet users' growing expectations (Cognizant, 2022). It is important to know how digital products are evolving so that we can get a bigger picture of how today's society is more informed and knows what it is ordering. Through this research, we will see a detailed analysis of how to develop a digital product from the beginning as an idea, all the way to the end, ongoing support and monitoring of success. In the thesis, a broader analysis was made to find out how Slovenian companies and global companies, such as Pwc, Schneider, Google, Apple and T2, develop digital products and what makes them authentic.
Ključne besede:Digital products, digital environment, development, process


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici