Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Razvijanje digitalnih izdelkov
Avtorji:
ID
Toplichanski, Aleksandar
(Avtor)
ID
Pisnik, Aleksandra
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Toplichanski_Aleksandar_2023.pdf
(1,75 MB)
MD5: 0F9E0375720A02EBCBBAF9FF088DC8E3
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Razvoj digitalnih izdelkov se nanaša na uporabniške izkušnje, ki temeljijo na programski opremi in jih delno ali v celoti izboljšujejo. Razvoj digitalnih izdelkov je obsežen proces, saj se od države do države razlikuje. Pomembo je, da ljudje narekujejo kakšne izdelke potrebuje trg. Za učinkovitejši vstop na trg obstajajo različne vrste digitalnih izdelkov, ki imajo svoje unikatne načine razvijanja. Primarna poslovna prednost razvoja digitalnih izdelkov je dobava izdelka, ki uporablja najnovejšo in najprimernejšo tehnologijo za povečanje uporabniške izkušnje. Druga prednost je razširljivost: ko se potrebe uporabnikov in razpoložljivost programske opreme razvija, lahko digitalni izdelki storijo enako – nenehno se izboljšujejo, da bi izpolnili naraščajoča pričakovanja uporabnikov (Cognizant, 2022). Pomembno je vedeti, kako se digitalni izdelki razvijajo, da lahko dobimo širšo sliko o tem, kako je sedanja družba bolj informirana in ve, kaj naroča. S pomočjo te raziskave bomo naredili podrobno analizo o tem, kako razviti digitalni izdelek od začetka – od ideje, pa vse do konca, ko poteka podpora in spremljanje uspeha. V diplomski nalogi je bila narejena širša analiza, da bi ugotovili, kako slovenska in globalna podjetja, kot na primer Pwc, Schneider, Google, Apple in T2, razvijajo digitalne produkte in kaj jih naredi pristne.
Ključne besede:
Digitalni izdelki
,
digitalno okolje
,
razvijanje
,
proces.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
A. Toplichanski
Leto izida:
2023
PID:
20.500.12556/DKUM-84434
UDK:
339.13:004
COBISS.SI-ID:
162713859
Datum objave v DKUM:
30.08.2023
Število ogledov:
288
Število prenosov:
39
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TOPLICHANSKI, Aleksandar, 2023,
Razvijanje digitalnih izdelkov
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Toplichanski. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=84434
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Future and innovations of enterprise resource planning systems
Enterprise resource planning solutions acceptance model (ERPAM)
Implementing local or cloud business solutions
Enterprise resource planning solutions and manufacturing executing systems integration
Development trends of ERP systems
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Razširjenost poslovno-informacijskih rešitev in potrebe po povezovanju z dokumentacijskimi sistemi
Comparison of Enterprise resource planning solutions in the company Unior, d. d.
Application of enterprise resource planning solution in the selected company
Potrebe in pričakovanja manjših in srednje velikih podjetji pri zajemu vsebin
Izdelava spletne strani z uporabo programske opreme kot storitve
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
07.06.2023
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Development of digital products
Opis:
Digital product development refers to software-driven user experiences that partially or fully improve user experiences. The development of digital products is an extensive process, as it varies from country to country. The main thing is that people dictate what products the market needs. For a more effective market entry, there are different types of digital products that have their own unique ways of developing. The primary business benefit of digital product development is delivering a digital product that uses the latest and most appropriate technology to enhance user experience. Another advantage is scalability: as users' needs for software availability evolve, digital products can evolve steadily—continually improving to meet users' growing expectations (Cognizant, 2022). It is important to know how digital products are evolving so that we can get a bigger picture of how today's society is more informed and knows what it is ordering. Through this research, we will see a detailed analysis of how to develop a digital product from the beginning as an idea, all the way to the end, ongoing support and monitoring of success. In the thesis, a broader analysis was made to find out how Slovenian companies and global companies, such as Pwc, Schneider, Google, Apple and T2, develop digital products and what makes them authentic.
Ključne besede:
Digital products
,
digital environment
,
development
,
process
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj