Naslov: | Ekskurzija po Pragerskem pri predmetu družba v 5. razredu : magistrsko delo |
---|
Avtorji: | ID Osrajnik, Špela (Avtor) ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju...  ID Jančič Hegediš, Polona (Komentor) |
Datoteke: | MAG_Osrajnik_Spela_2023.pdf (3,54 MB) MD5: 3B917C9BB0ABAB5AAE7532BD9E592906
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Ekskurzija predstavlja pomemben del učnega procesa v osnovni šoli, saj v sklopu nje učenci pridobivajo praktična znanja in izkušnje, ki jih ne bi mogli pridobiti znotraj učilnice. Učenci med ekskurzijo lažje razvijajo svoje spretnosti, sistematično opazovanje, primerjanje, povezovanje dejstev, kar pa jim nenazadnje pomaga pri razvoju logičnega in kritičnega mišljenja. Prav vse našteto pa spodbuja tudi učni načrt za družbo, kjer je v didaktičnih priporočilih navedeno, da morajo učenci spoznavati prostor in značilnosti, povezane z njim, neposredno. V našem magistrskem delu smo v teoretičnem delu predstavili predmet družba v 5. razredu, nato pa se osredotočili na opredelitev ekskurzije in medpredmetno povezovanje, ki je povezano z njo. Predstavili smo tudi zgodovinske, sociološke in naravno geografske vidike Pragerskega. V praktičnem delu smo pregledali, v kolikšni meri predlagajo učbeniki, delovni zvezki in priročniki za učitelje, izvedbo ekskurzij. Ugotovili smo, da je gradiv, ki predlagajo izvedbo ekskurzije, malo. Prav tako smo pripravili podrobno učno pripravo za izvedbo ekskurzije. Ekskurzijo po domačem kraju smo skupaj z 21 učenci 5. razreda izvedli in jo tudi evalvirali. V sklopu empiričnega dela smo analizirali pridobljene podatke iz kviza (pred in po izvedbi ekskurzije) in anketnega vprašalnika. Naš namen je bil raziskati, kako vključevanje ekskurzij po domačem kraju, pripomore k boljšemu poznavanju domačega kraja. Ugotovili smo, da so učenci dosegli boljše rezultate pri ponovnem reševanju kviza (po ekskurziji), kar pomeni, da je ekskurzija pripomogla k boljšemu poznavanju domačega kraja. Prav tako so učenci v anketnih vprašalnikih navedli, da so se tekom ekskurzije dobro počutili in se zabavali, ter da bi si želeli takšne oblike pouka izvajati pogosteje. |
---|
Ključne besede: | Pragersko, ekskurzija, družba, 5. razred |
---|
Geografsko pokritje: | Pragersko (Slovenija); |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Kraj izvedbe: | Maribor |
---|
Založnik: | [Š. Osrajnik] |
---|
Leto izida: | 2023 |
---|
Št. strani: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XVI, 241 str.)) |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-84355  |
---|
UDK: | 37.091.2./3:3(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 167713283  |
---|
Datum objave v DKUM: | 10.10.2023 |
---|
Število ogledov: | 473 |
---|
Število prenosov: | 179 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
OSRAJNIK, Špela, 2023, Ekskurzija po Pragerskem pri predmetu družba v 5. razredu : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : Š. Osrajnik. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=84355
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |