Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Inkluzija v italijanskem šolskem sistemu : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Puhar, Patricija
(Avtor)
ID
Protner, Edvard
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Puhar_Patricija_2023.pdf
(1,10 MB)
MD5: DB9D0B922566539592A404631DC16FC2
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V magistrskem delu predstavimo zasnovo italijanskega šolskega sistema, poseben poudarek namenimo vidiku inkluzije učencev s posebnimi potrebami. Italija je ena izmed držav, ki ima skoraj 50-letno tradicijo vključevanja učencev s posebnimi potrebami v redne šole. Pregled začenjamo s prikazom zgradbe šolskega sistema in predstavitvijo zakonodaje, ki ureja inkluzijo v šolskem sistemu. Razmere v šolstvu orišemo s pomočjo mednarodnega preizkusa PISA, katerega rezultati so po našem mnenju dober pokazatelj učinkovitosti šolskega sistema. Opozorimo na prilagoditve, ki so zagotovljene za učence s posebnimi potrebami, in izpostavimo vlogo individualnega izobraževalnega načrta ter prilagojenega načrta poučevanja, ki učencem omogočata ustrezno podporo pri šolanju. Ob tem predstavimo tudi vloge vseh sodelujočih v inkluzivnem šolstvu. S pregledom aktualnih raziskav predstavimo realno stanje v italijanskem šolstvu. V nekaterih pogledih italijanski šolski sistem postavlja smernice, ponekod pa za drugimi državami še nekoliko zaostaja. Še posebej pereča težava italijanskega šolstva je predčasno opuščanje šolanja. Čeprav naj bi italijanski šolski sistem slovel po vključujoči politiki, naslovimo tudi problematiko izključevanja učencev s posebnimi potrebami iz razreda. Pregled šolskega sistema strnemo s primerjavo stanja v slovenskem šolstvu.
Ključne besede:
Italija
,
šolski sistem
,
inkluzija
,
učenci s posebnimi potrebami
Geografsko pokritje:
Italija;
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
P. Puhar
Leto izida:
2023
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 81 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-84333
UDK:
37.091.2:376(450)(043.2)
COBISS.SI-ID:
158535171
Datum objave v DKUM:
13.07.2023
Število ogledov:
600
Število prenosov:
106
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PUHAR, Patricija, 2023,
Inkluzija v italijanskem šolskem sistemu : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : P. Puhar. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=84333
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Citopatološka diagnostika ne-Hodgkinovih limfomov v izlivih
Zdravstvena nega in ukrepi medicinske sestre pri kardiorespiratornih urgentnihstanjih
Kardiorespiratorna urgentna stanja
Reproducibility of malignant pleural mesothelioma histopathologic subtyping
Prognostic impact of PD-1 and PD-L1 expression in malignant pleural mesothelioma
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Količina in ph vrednost malignega plevralnega izliva kot potencialna napovedna dejavnika preživetja bolnic s karcinomom dojke
Vpliv cisplatina na izražanje survivina in vitro
Presence and role of Simian Virus 40 (SV40) in malignant pleural mesothelioma
The central role of survivin in proliferation and apoptosis of malignant pleural mesothelioma
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
24.05.2023
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Inclusion in the italian school system
Opis:
In this master’s thesis we present the conception of the Italian school system, with emphasis on the aspect of inclusion of special needs students. Numerous school systems have advanced from segregation through integration all the way to inclusion. Italy is one of the countries, which has almost a 50-year-old tradition of including special needs students in regular schools. We begin our examination by showing the structure of the school system and presenting the legislation that governs inclusion in the school system. The circumstances are outlined with the help of the PISA test, whose results are in our opinion a good indicator of the efficiency of the school system. We also point out the adjustments, which are guaranteed for special needs students, and emphasise the role of the Individualized education plan, as well as the Personalized didactic plan, which provides students with proper educational support. In addition, we have also presented the role of all parties involved in inclusive education. With an examination of recent research, we present the current state of the Italian school system. In some aspects the Italian school system does provide guidelines, but in other aspects it is falling behind other countries. An especially burning issue of the Italian school system is the premature discontinuation of education. Although, the Italian school system is supposedly renowned for its inclusive policies, we also address the issue with excluding special needs students from class. We summarize the overview of the school system with a comparison of the situation in the Slovenian school system.
Ključne besede:
Italy
,
school system
,
inclusion
,
special needs students
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj