| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza nalog, ki usmerjajo k operacijsko-praktičnim učnim metodam v učbenikih za spoznavanje okolja : magistrsko delo
Avtorji:ID Doberšek, Urška (Avtor)
ID Mithans, Monika (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Jančič Hegediš, Polona (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Dobersek_Urska_2023.pdf (4,61 MB)
MD5: E61A89124AE89A69E05C5F8E5F5E3EBC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Pri pouku predmeta spoznavanje okolja naj bi učenci cilje uresničevali z lastno aktivnostjo. Ob učiteljevi uporabi operacijsko-praktičnih učnih metod pri pouku, učenci preko različnih praktičnih aktivnosti dosegajo učne cilje. V operacijsko-praktično skupino učnih metod uvrščamo metodo raziskovanja, metodo praktičnih del, gibalnih in drugih dejavnosti, metodo pisnih del, metodo risanja in metodo igre. Namen magistrskega dela je proučiti naloge, ki v učbenikih in delovnih učbenikih predmeta spoznavanje okolja, usmerjajo k operacijsko-praktičnemu delu. Osredotočili smo se na štiri založbe, ki so na slovenskem trgu najbolj zastopane. Pri vsaki založbi smo analizirali učbenik za vsak posamezen razred. Pri raziskavi smo uporabili deskriptivno-neeksperimentalno metodo pedagoškega opazovanja. Rezultati analize so pokazali, da je zastopanost nalog, ki usmerjajo k operacijsko-praktičnim učnim metodam v učbenikih oz. delovnih učbenikih glede na razred in založbo različna. Rezultati kažejo, da se delež nalog razlikuje med posameznimi založbami. Glede na razred, se največ nalog, ki spodbujajo k uporabi operacijsko-praktičnih metod, v največjem deležu pojavlja v učbenikih za 3. razred, sledi 1. razred in nato 2. razred.
Ključne besede:učbeniki, operacijsko-praktične učne metode, založba, spoznavanje okolja
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[U. Doberšek]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 191 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84312 Novo okno
UDK:37.091.3:[3+5](043.2)
COBISS.SI-ID:155932163 Novo okno
Datum objave v DKUM:16.06.2023
Število ogledov:582
Število prenosov:153
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
DOBERŠEK, Urška, 2023, Analiza nalog, ki usmerjajo k operacijsko-praktičnim učnim metodam v učbenikih za spoznavanje okolja : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : U. Doberšek. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=84312
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:19.05.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of tasks directing to operational-practical teaching methods in textbooks for environmental sciences
Opis:In the lessons of the subject of environmental sciences pupils are to achieve goals by their own activity. Pupils achieve learning objectives via different practical activities when teachers use operational-practical teaching methods in lessons. The operational-practical group of teaching methods includes a research method, a method of practice, movement and other activities, a writing method, a drawing method and a play method. The purpose of the master’s paper was to study the tasks in the textbooks and working textbooks of the subject environmental sciences that direct to operational-practical work. We focused on the four most represented publishing houses on the Slovenian market. In each publishing house, textbooks for each grade were analysed. A descriptive-non-experimental method of pedagogic observation was used in the research. The results of the research showed the representation of tasks that direct to operational-practical teaching methods in textbooks or working textbooks to be different as to the grade and the publishing house. The results show that the share of tasks is different among individual publishing houses. Considering grades, the most tasks that encourage the use of operational-practical methods are present in textbooks for the 3rd grade, followed by the 1st grade and then the 2nd grade.
Ključne besede:textbooks, operational-practical teaching methods, publishing house, environmental sciences


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici