| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba mobilne aplikacije Actionbound pri pouku izven učilnice pri predmetu družba v 5. razredu osnovne šole : magistrsko delo
Avtorji:ID Jurovič, Sara (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Jančič Hegediš, Polona (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Jurovic_Sara_2023.pdf (12,71 MB)
MD5: 4EA2F84AE5A236ABCC8A4CA811641689
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Izkustveno učenje je pristop, ki temelji na praktičnem delu in dejanskih izkušnjah ter spodbuja dejavno sodelovanje učencev pri reševanju problemov. Ta pristop učencem omogoča pridobivanje praktičnih spretnosti za boljše razumevanje in uporabo znanja v vsakdanjih situacijah. Ena izmed oblik izkustvenega učenja je učenje izven učilnice, ki vključuje pridobivanje znanja in izkušenj, na primer skozi terensko delo. Actionbound je mobilna aplikacija za prostorsko orientacijo in kartografijo, ki učiteljem omogoča oblikovanje vsebin v digitalnem okolju in uporabo teh izven učilnice. Namen magistrskega dela je bil načrtovati učno pot pri predmetu družba z uporabo aplikacije Actionbound in jo izvesti z učenci 5. razreda. V praktičnem delu smo najprej pregledali cilje iz učnega načrta za 5. razred, ki jih lahko realiziramo s pomočjo aplikacije Actionbound, nato smo na podlagi teh ciljev razvili in načrtovali dejavnosti in naloge v aplikaciji, ki smo jih povezali v obliko orientacijske učne poti po Šentjurju. S tem smo pri učencih razvijali tako sposobnost uporabe digitalnih zemljevidov kot tudi njihove digitalne kompetence.
Ključne besede:družba, pouk izven učilnice, digitalne kompetence, prostorska orientacija, mobilne aplikacije
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[S. Jurović]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 160 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84212 Novo okno
UDK:37.091.3:3:004(043.2)
COBISS.SI-ID:162935299 Novo okno
Datum objave v DKUM:01.09.2023
Število ogledov:560
Število prenosov:258
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.05.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Using the mobile application Actionbound outside of the classroom at social studies in the fifth grade of primary school
Opis:Experiential learning is an approach based on practical work and real-world experiences. As such, it encourages pupil’s active participation in problem-solving. This approach enables pupils to acquire practical skills to better understand and apply knowledge in everyday situations. One form of experiential learning is outdoor learning, which involves acquisition of knowledge and experience, for example through fieldwork. Actionbound is a mobile application which assists the user with spatial orientation and cartography, thus allowing teachers to create content in a digital environment and use it outside of the classroom. The aim of the master’s thesis was to design a learning path for teaching a social science subject by using the Actionbound application and implement it with 5th grade primary school pupils. In the practical part of the thesis, we first reviewed the objectives for the 5th grade primary school curriculum which could be realised with the help of the Actionbound app. Based on these objectives, we developed and planned activities and tasks in the app, which we then linked into the form of an orientation learning path around Šentjur. In this way, we helped the pupils to develop their ability to use digital maps and employ their digital competences.
Ključne besede:social studies, outdoor education, digital competences, spatial orientation, mobile applications


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici