Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Učinek umetne inteligence na digitalni marketing
Avtorji:
ID
Belec, Laura
(Avtor)
ID
Sternad Zabukovšek, Simona
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Belec_Laura_2023.pdf
(1,20 MB)
MD5: B02FE6A112B83CA313BC07F0E19590C0
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Uspešno vodena prisotnost na internetu je za podjetja ključna. Digitalni marketing obsega procese, ki zajemajo vse možne digitalne kanale za promocijo izdelkov ali storitev ter hkrati služi kot orodje za upravljanje odnosov s strankami. Umetna inteligenca v svojem bistvu ustvarja računalniške programe ali stroje, ki so sposobni vedenja, ki bi ga pri ljudeh obravnavali kot inteligentnega. Tehnološki napredek je povzročil pojav velike količine podatkov na spletu, zato podjetja, če želijo ostati konkurenčna, morajo poiskati načine obdelave teh podatkov. Umetna inteligenca lahko tržnikom pomaga na nešteto načinov izboljšati odnose s strankami in posledično vpliva na boljše poslovanje podjetji. Diplomsko delo predstavlja povezavo med umetno inteligenco in digitalnim marketingom. Izpostavili in opisali smo številna orodja umetne inteligence, ki se trenutno uspešno uporabljajo v digitalnem marketingu in prinašajo pozitivne rezultate. Umetna inteligenca je globoko integrirana v področje digitalnega marketinga, saj je sposobna zbirati informacije iz različnih virov, prepoznati trende, analizirati podatke ter omogoča tržnikom, da razumejo potrebe svojih strank. Posledično je izboljšala tudi zadovoljstvo strank in samo poslovanje podjetja.
Ključne besede:
digitalni marketing
,
umetna inteligenca
,
klepetalni roboti
,
personalizacija
,
upravljanje odnosov s strankami
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
L. Belec
Leto izida:
2023
PID:
20.500.12556/DKUM-84203
UDK:
004.8:339.13
COBISS.SI-ID:
158479363
Datum objave v DKUM:
11.07.2023
Število ogledov:
709
Število prenosov:
255
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BELEC, Laura, 2023,
Učinek umetne inteligence na digitalni marketing
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Belec. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=84203
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Dejavniki učinkovitega presejanja raka debelega črevesa in danke
Kronične vnetne črevesne bolezni in rak debelega črevesa in danke
Rak širokega črevesa in danke
Vloga medicinske sestre pri odzivu pacientov na program SVIT
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Rak debelega črevesa in danke
Smernice za obravnavo bolnikov z rakom debelega črevesa in danke
Rak debelega črevesa in danke
Rak debelega črevesa in danke
Cetuksimab
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
02.05.2023
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The impact of artificial intelligence on digital marketing
Opis:
A successfully managed internet presence is essential for all businesses. Digital marketing includes methods that include all possible digital channels to promote products or services, whilst also serving as a customer relationship management tool. Artificial intelligence at its core is the creation of computer programs or machines that are capable of behaviour that would be considered intelligent in humans. Technological advances have led to the increasing volumes of large amounts of data on the internet and businesses need to find new ways of processing this data if they wish to remain competitive. Artificial intelligence can help marketers in many ways to improve customer relationships and make businesses run more successfully. This paper presents the links between artificial intelligence and digital marketing. We have outlined and presented a number of artificial intelligence tools that are currently successfully being used in digital marketing and are showing positive results. Artificial intelligence is deeply integrated into the digital marketing field, as it is able to gather information from different sources, identify trends, analyse data and allow marketers to understand the needs of their customers. As a result, it has also improved customer satisfaction and the business performance.
Ključne besede:
digital marketing
,
artificial intelligence
,
chatbots
,
personalisation
,
customer relationship management
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj