| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Načrtovanje glasbenih dejavnosti v vrtcu v prvem starostnem obdobju : diplomsko delo
Avtorji:ID Košič, Lina (Avtor)
ID Denac, Olga (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kosic_Lina_2023.pdf (1,06 MB)
MD5: 1973A6F2C677AC05C6C9BBC6996176B4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Glasba je za razvoj otroka zelo pomembna, ključno pa je tudi, da vzgojitelji čimbolj kakovostno načrtujemo glasbene dejavnosti že v prvem starostnem obdobju otrok. Cilj izvajanja glasbenih dejavnosti je predvsem, da pri otrocih vzbujamo interes in veselje do glasbe ter hkrati vplivamo na glasbeni razvoj otrok. Namen diplomskega dela je ugotoviti kvantiteto in kvaliteto načrtovanja glasbenih dejavnosti v vrtcih in v prvem starostnem obdobju otrok. V teoretičnem delu obravnavam teoretična izhodišča o načrtovanju in izvajanju glasbenih dejavnosti ter pomen le-teh za optimalen razvoj predšolskega otroka. V empiričnem delu pa sem s pomočjo anketnega vprašalnika za vzgojitelje, zaposlene v prvem starostnem obdobju prišla do ugotovitev, da anketirane vzgojiteljice v večini usmerjene glasbene dejavnosti načrtujejo vsaj enkrat tedensko, neusmerjene pa več kot dvakrat tedensko. V največji meri se poslužujejo procesno-razvojnega modela načrtovanja, za pisanje priprav pa največkrat uporabljajo dnevne priprave, ki so del širše didaktične enote. Prav tako sem ugotovila, da otroci največ interesa izražajo do petja pesmi in igranja na glasbila ter da se vzgojiteljice pri načrtovanju s težavami ne srečujejo.
Ključne besede:glasbene dejavnosti, načrtovanje, predšolski otrok, kurikulum za vrtce, prvo starostno obdobje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[L. Košič]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 62 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84104 Novo okno
UDK:373.2.091.3:78(043.2)
COBISS.SI-ID:153545475 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.05.2023
Število ogledov:663
Število prenosov:187
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
KOŠIČ, Lina, 2023, Načrtovanje glasbenih dejavnosti v vrtcu v prvem starostnem obdobju : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Košič. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=84104
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:12.04.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Planning music activities at preschool in the first age group
Opis:Music is very important for the development of a child and it is also important that preschool teachers plan high-quality music activities for children in the first age group. The goal of implementing music activities is primarily to stimulate children's interest and joy in music while also influencing their musical development. The purpose of this thesis is to determine the quantity and quality of music activity planning in nurseries for the first age group of children. In the theoretical section, the theoretical foundations of planning and implementing music activities and their significance for the optimal development of preschool children will be presented. In the empirical section, we have used a survey questionnaire for preschool teachers working in the first age group and we have found that the surveyed educators mostly plan directed music activities at least once a week and undirected activities more than twice a week. They mostly use a process-development planning model and to write lesson plans they use daily lesson plans which are part of a wider didactic unit. We have also found that children express the most interest in singing songs and playing musical instruments and teachers do not encounter difficulties in planning.
Ključne besede:music activities, planning, preschool child, preschool curriculum, first age group


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici