| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvijanje opazovanja pri predšolskih otrocih s pomočjo iger v naravnem okolju : diplomsko delo
Avtorji:ID Deželak, Tinkara (Avtor)
ID Golob, Nika (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Dezelak_Tinkara_2023.pdf (2,74 MB)
MD5: C73BF6E322B624F73D44104E02D7D906
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Danes je stik z naravo in primarna izkušnja marsikateremu otroku onemogočena. Ker otroci prva leta veliko časa preživijo v vrtcu, so vzgojitelji tisti, ki morajo otrokom približati naravo in jim omogočiti prijetne aktivnosti v njej. V diplomskem delu smo se osredotočili na doživljajsko pedagogiko, v opazovanje in koncentracijo otrok. S pomočjo strokovne literature smo podrobno predstavili kaj doživljajska pedagogika je, njen namen, cilje in načela. Nadaljevali smo s pisanjem o razvoju otrokovega opazovanja ter predstavili delo Josepha Cornella, avtorja igre Zakrita steza, ki je srž našega diplomskega dela. V praktičnem delu smo načrtovali izvedbo igre Zakrita steza skozi tri letne čase pomladi, poleti in jeseni. Igro smo izvajali v bližnjem gozdu, z otroki skupine Pikapolonice (4–5 let). Igro smo analizirali s pomočjo vnaprej pripravljenih opazovalnih listov. Ob nastajanju diplomskega dela smo spoznali, da so otroci z načrtovano dejavnostjo pridobili nove naravoslovne izkušnje. Otroci so se seznanili z naravoslovno igro Zakrita steza. Skozi večkratna ponavljanja igre so razvili natančno opazovanje in se urili v koncentraciji. Ob analizi smo ugotovili, da so otroci v dejavnostih uživali, se sprostili in izražali pozitivna čustva. Takšen način dela je neznan tudi vzgojiteljem, zato si v prihodnje želimo več podobnih načrtovanih dejavnosti.
Ključne besede:narava, doživljajska pedagogika, opazovanje, naravoslovna igra Zakrita steza
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[T. Deželak]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 69 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-83930 Novo okno
UDK:373.2:5(043.2)
COBISS.SI-ID:149636867 Novo okno
Datum objave v DKUM:19.04.2023
Število ogledov:603
Število prenosov:123
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
DEŽELAK, Tinkara, 2023, Razvijanje opazovanja pri predšolskih otrocih s pomočjo iger v naravnem okolju : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Deželak. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83930
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.03.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developing observation skills of preschool children with the help of games innature
Opis:Nowadays, many children don’t get a chance to be close to nature and enjoy primary experiences. Since many children spend a lot of time in kindergarten during their early years, it is up to their teachers to introduce them to nature and allow them to experience pleasant outdoor activities. My diploma thesis was focused on experiential education, observation, and children’s concentration. Using expert literature, we analysed and described experiential education, its purpose, objectives, and principles. We went on to write about the development of children’s observation skills and the work of Joseph Cornell, the author of the Hidden Path game, which is the focal point of this diploma thesis. For the practical part of the thesis, we planned the Hidden Path game in three seasons: spring, summer, and autumn. We carried out the game in a nearby forest with children aged four and five. We analysed the game using observation sheets we’d prepared beforehand. During the course of this thesis, it became clear that the planned activities helped children acquire new experiences in natural science. The children got acquainted with the Hidden Path science game, which helped them develop their observation skills and improved their concentration. Our analysis revealed that the children enjoyed these activities; they were relaxed and displayed positive emotions. Kindergarten teachers are often not acquainted with this method, which is why we would like to see more of such planned activities in the future.
Ključne besede:nature, experiential education, observation, Hidden Path science game


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici