Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Podoba korporativnih znamk trgovinskih organizacij med študenti
Avtorji:
ID
Mencinger, Nuša
(Avtor)
ID
Pisnik, Aleksandra
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Mencinger_Nusa_2023.pdf
(2,72 MB)
MD5: F9B148CAD0B1DE235B4903B1FA1D5BDF
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Obravnavana tema diplomskega dela se nanaša na podobo korporativnih znamk trgovinskih organizacij med študenti. Podoba blagovne znamke je povezana s tem, kako potrošniki čutijo blagovno znamko in kako jo dojemajo. Pomembno pa je vedeti, da se tudi potrošniki, ki izdelkov oziroma storitev ne uporabljajo, povežejo in ustvarijo podobo o določenih organizacijah na enak način, zato je podoba bistvenega pomena na vseh področjih. V teoretičnem delu smo predstavili teoretična izhodišča, najprej glede korporativnih znamk. Preučili smo osnovno definicijo, pomen in vlogo ter upravljanje s korporativnimi znamkami. V drugem delu teoretičnega dela pa smo s pomočjo Aaker-jevega in Keller-jevega modela definirali podobo blagovne znamke. Empirični del je zajemal anketni vprašalnik glede podobe treh izbranih trgovinskih organizacij, in sicer Spar, Hofer in Mercator. Te organizacije so med najbolj prepoznavnimi trgovinskimi organizacijami na slovenskem trgu. Z analizo podob trgovinskih organizacij s pomočjo grafov in tabel, smo želeli ugotoviti ali je, ter kakšna je razlika med izbranimi organizacijami v razmerju z idealno trgovinsko organizacijo v očeh študentov.
Ključne besede:
korporativna znamka
,
podoba blagovne znamke
,
trgovinske organizacije
,
študentska raziskava.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
N. Mencinger
Leto izida:
2023
PID:
20.500.12556/DKUM-83766
UDK:
658.626
COBISS.SI-ID:
148201219
Datum objave v DKUM:
07.04.2023
Število ogledov:
668
Število prenosov:
78
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MENCINGER, Nuša, 2023,
Podoba korporativnih znamk trgovinskih organizacij med študenti
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Mencinger. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83766
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Future and innovations of enterprise resource planning systems
Enterprise resource planning solutions acceptance model (ERPAM)
Implementing local or cloud business solutions
Enterprise resource planning solutions and manufacturing executing systems integration
Development trends of ERP systems
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Razširjenost poslovno-informacijskih rešitev in potrebe po povezovanju z dokumentacijskimi sistemi
Comparison of Enterprise resource planning solutions in the company Unior, d. d.
Application of enterprise resource planning solution in the selected company
Potrebe in pričakovanja manjših in srednje velikih podjetji pri zajemu vsebin
Izdelava spletne strani z uporabo programske opreme kot storitve
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
03.02.2023
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Corporate brand image of retail organizations among students
Opis:
The discussed topic of the thesis refers to the image of corporate brands of trade organizations among students. Brand image is related to how consumers feel about the brand and how they perceive it. However, it is important to know that even consumers who do not use the products or services connect and create an image about certain organizations in the same way, so brand image is essential in all areas. In the theoretical part, we presented the theoretical starting points, first of all regarding corporate brands. We have looked at the basic definition, meaning, role and management of corporate brands. In the second part of the theoretical work, we defined brand image with the help of Aaker and Keller's model. The empirical part included a survey questionnaire regarding three selected trade organizations, namely Spar, Hofer and Mercator. These organizations are among the most recognizable trade organizations on the Slovenian market. By analyzing trade organizations with the help of graphs and tables, we wanted to find out if there is, and what is the difference between the selected organizations in relation to the ideal trade organization in the eyes of the students.
Ključne besede:
corporate brand
,
brand image
,
retail organization
,
research among students.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj