| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Podoba korporativnih znamk trgovinskih organizacij med študenti
Avtorji:ID Mencinger, Nuša (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Mencinger_Nusa_2023.pdf (2,72 MB)
MD5: F9B148CAD0B1DE235B4903B1FA1D5BDF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Obravnavana tema diplomskega dela se nanaša na podobo korporativnih znamk trgovinskih organizacij med študenti. Podoba blagovne znamke je povezana s tem, kako potrošniki čutijo blagovno znamko in kako jo dojemajo. Pomembno pa je vedeti, da se tudi potrošniki, ki izdelkov oziroma storitev ne uporabljajo, povežejo in ustvarijo podobo o določenih organizacijah na enak način, zato je podoba bistvenega pomena na vseh področjih. V teoretičnem delu smo predstavili teoretična izhodišča, najprej glede korporativnih znamk. Preučili smo osnovno definicijo, pomen in vlogo ter upravljanje s korporativnimi znamkami. V drugem delu teoretičnega dela pa smo s pomočjo Aaker-jevega in Keller-jevega modela definirali podobo blagovne znamke. Empirični del je zajemal anketni vprašalnik glede podobe treh izbranih trgovinskih organizacij, in sicer Spar, Hofer in Mercator. Te organizacije so med najbolj prepoznavnimi trgovinskimi organizacijami na slovenskem trgu. Z analizo podob trgovinskih organizacij s pomočjo grafov in tabel, smo želeli ugotoviti ali je, ter kakšna je razlika med izbranimi organizacijami v razmerju z idealno trgovinsko organizacijo v očeh študentov.
Ključne besede:korporativna znamka, podoba blagovne znamke, trgovinske organizacije, študentska raziskava.
Kraj izida:Maribor
Založnik:N. Mencinger
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-83766 Novo okno
UDK:658.626
COBISS.SI-ID:148201219 Novo okno
Datum objave v DKUM:07.04.2023
Število ogledov:668
Število prenosov:78
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
MENCINGER, Nuša, 2023, Podoba korporativnih znamk trgovinskih organizacij med študenti [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Mencinger. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83766
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.02.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Corporate brand image of retail organizations among students
Opis:The discussed topic of the thesis refers to the image of corporate brands of trade organizations among students. Brand image is related to how consumers feel about the brand and how they perceive it. However, it is important to know that even consumers who do not use the products or services connect and create an image about certain organizations in the same way, so brand image is essential in all areas. In the theoretical part, we presented the theoretical starting points, first of all regarding corporate brands. We have looked at the basic definition, meaning, role and management of corporate brands. In the second part of the theoretical work, we defined brand image with the help of Aaker and Keller's model. The empirical part included a survey questionnaire regarding three selected trade organizations, namely Spar, Hofer and Mercator. These organizations are among the most recognizable trade organizations on the Slovenian market. By analyzing trade organizations with the help of graphs and tables, we wanted to find out if there is, and what is the difference between the selected organizations in relation to the ideal trade organization in the eyes of the students.
Ključne besede:corporate brand, brand image, retail organization, research among students.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici