| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Turistične destinacijske organizacije : gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja
Avtorji:ID Lešnik Štuhec, Tanja (Urednik)
ID Pavlakovič Farrell, Barbara (Urednik)
ID Pozvek, Nejc (Urednik)
ID Vodeb, Ksenija (Recenzent)
ID Ogorelc, Anton (Recenzent)
ID Perša, Jan (Tehnični urednik)
ID Legat, Dunja (Tehnični urednik)
Datoteke:URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/718
 
.pdf lesnik_FT_knjiga_13.12.2022_WEB.pdf (29,07 MB)
MD5: 2DE3690FDFD9258855AFCA5801FC9561
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zbornik
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Opis:Monografijo z naslovom ' TURISTIČNE DESTINACIJSKE ORGANIZACIJE: gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja' sestavljajo štirje znanstveni tematski sklopi namenjeni turističnim delavcem v javnem in zasebnem sektorju, študentom turizma in hotelirstva ter predstavnikom civilne družbe. 40 avtorjev se je v diskurzih osredotočilo na: (i) trajnostno upravljanje turističnih destinacij, ponudnikov in doživetij skozi dodajanje lokalne vrednosti, kot tudi na varnost v turizmu in načrtovano upravljanje kriznih situacij; (ii) digitalizacijo v turizmu za potrebe upravljanja in trženja deležnikov povezanih v destinacije; (iii) elemente destinacij skozi: kreativno ponudbo v naravi, kulturno dediščino, arhitekturne posebnosti, gastronomski turizem, nastanitve na turističnih kmetijah, vlogo sprejemnih turističnih agencij in turističnih vodnikov za nepozabna doživetja; ter (iv) nosilne produkte slovenskega turizma: aktivni turizem v naravi; valorizacija kulturne dediščine; velneške in zdravstvene storitve; prireditve in poslovna srečanja; gastronomska doživetja in vinske destinacije. Proučevane vsebine so lahko odlična popotnica za jasno pozicioniranje slovenskih turističnih destinacij na močno konkurenčnem zelenem turističnem zemljevidu Evrope.
Ključne besede:destinacija, turistična destinacijska organizacija, destinacijski management in marketing, trajnosten in družbeno odgovoren turizem, turistični sistem, turistična ponudba, turistično povpraševanje, varstvo narave, krajina, interpretacija, kulturna dediščina, arhitektura, krajina, valorizacija, gastronomski turizem, turistične nastanitve, turistična kmetija, sprejemna turistična agencija, turistični vodnik, vodeno doživetje
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:13.01.2023
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
PID:20.500.12556/DKUM-83618 Novo okno
ISBN:978-961-286-654-9
UDK:338.487:502.131.1(082)(0.034.2)
COBISS.SI-ID:125941507 Novo okno
DOI:10.18690/um.ft.1.2023 Novo okno
Datum objave v DKUM:13.01.2023
Število ogledov:1094
Število prenosov:322
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
LEŠNIK ŠTUHEC, Tanja, PAVLAKOVIČ FARRELL, Barbara in POZVEK, Nejc (ur.), 2023, Turistične destinacijske organizacije : gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja [na spletu]. 2023. Maribor : Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba. [Dostopano 22 april 2025]. ISBN 978-961-286-654-9. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83618
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:13.01.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Tourism destination organizations : drivers of connected creative green development and marketing
Opis:The monograph entitled 'TOURISM DESTINATION ORGANIZATIONS: drivers of connected creative green development and marketing' consists of four scientific thematic sections for tourism employees in the public and private sectors, tourism and hospitality students and civil society representatives. In the discourses, 40 authors focused on: (i) sustainable management of tourist destinations, providers and experiences through the local added value, based on security in tourism and planned crisis management; (ii) digitization in tourism for the management and marketing of related stakeholder destinations; (iii) elements of destinations through: creative offer in nature, cultural heritage, architectural uniqueness, gastronomic tourism, accommodation on tourist farms, the role of incoming tourist agencies and tourist guides for unforgettable experiences; and (iv) the main products of Slovenian tourism: active tourism in nature; valorization of cultural heritage; wellness and health services; events and business meetings; gastronomic experiences and wine destinations. The studied contents can be an excellent guide for a clear positioning of Slovenian tourist destinations on the highly competitive green tourist map of Europe.
Ključne besede:destination, tourist destination organization, destination management and marketing, sustainable and socially responsible tourism, tourist system, tourist offer, tourist demand, nature protection, landscape, interpretation, cultural heritage, architecture, landscape, valorization, gastronomic tourism, tourist accommodation, tourist farm, incoming (reception) tourist agency, travel guide, guided experience


Zbirka

To gradivo je zbirka, ki zajema naslednja gradiva:
  1. Turizem in podnebne spremembe
  2. Aktivni turizem v naravi
  3. Trajnostno poslovanje turističnih destinacij in ponudnikov
  4. Mreženje
  5. Trendi in perspektive turizma
  6. Diskurz varnosti v turizmu
  7. Krizno upravljanje
  8. Organiziranost slovenskega turizma
  9. Aktualni trendi v digitalizaciji
  10. Spletne potopisne platforme
  11. Gastronomski turizem
  12. Vodena doživetja in vodniška služba
  13. Kakovostna nastanitev
  14. Zeleno poslovanje turističnih kmetij z nastanitvijo
  15. Sprejemne turistične agencije
  16. Kulturni turizem
  17. Sinteza in zaključna misel

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici