Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Influence of the pandemic on students digital literacy skills
Avtorji:
ID
Vranešević, Branko
(Avtor)
ID
Kljajić Borštnar, Mirjana
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Jereb, Eva
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Vranesevic_Branko_2022.pdf
(986,34 KB)
MD5: 51C528E4995EA1784ED1055F21AA79F0
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
The COVID-19 pandemic has brought many hardships to the world, but in this master thesis we would like to focus on the changes affecting student’s digital literacy skills during their online studies. With different circumstances affecting their efforts we try to research what were some of the problems they faced trying to acquire education and what programs and techniques helped them on the way. The purpose of this research was to examine the discrepancy between digital literacy levels pre, during and post pandemic, and how all those changes affected the students of Slovenia and Serbia, and what were the possible differences between those countries. We go over the results of the questionnaire and the statistic research while gathering our thoughts about their meanings and how can we use them for future researches on this topic and as an even more important goal, to raise awareness on the effects of the restrictions and changes on students. We believe that our research gave an insight on how much the changes in understanding how technology has helped students to follow up on their education in a new form and at the same time educate following populations. Researching relevant literature, we found that with the efforts of all parties including students, their professors, university boards but also with the help of technology and government funds we could help guide the development of student’s digital literacy in the right direction.
Ključne besede:
Covid-19
,
Pandemic
,
Students
,
Digital Literacy
Kraj izida:
Kranj
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/DKUM-83516
COBISS.SI-ID:
144463363
Datum objave v DKUM:
07.09.2023
Število ogledov:
291
Število prenosov:
16
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VRANEŠEVIĆ, Branko, 2022,
Influence of the pandemic on students digital literacy skills
[na spletu]. Magistrsko delo. Kranj. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83516
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pravna ureditev arhiviranja dokumentov
Elektronsko arhiviranje in upravljanje dokumentov
Uvedba dokumentnega sistema v proizvodnem podjetju
Uvajanje elektronskih dokumentnih sistemov v zavarovalnice
Kritična ocena uporabe elektronskega dokumentnega sistema v podjetju Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, d.v.z.
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Uvajanje in uporaba elektronskih dokumentov
Prenova elektronskega trgovanja v podjetju Fenix Trade d.o.o.
Analiza uvedbe elektronskega poslovanja v izbrano podjetje
Prehod iz klasičnega na informacijsko podprt sistem pristojnosti v velikem podjetju - zavarovalniški družbi
Izboljšanje kakovosti procesa obvladovanja dokumentacije
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
08.12.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Vpliv pandemije na digitalno pismenost študentov
Opis:
Pandemija COVID-19 je svetu prinesla številne težave, v tej magistrski nalogi, pa bi se radi osredotočili na spremembe, ki vplivajo na digitalno pismenost študentov med njihovim spletnim študijem. Zaradi različnih okoliščin, ki vplivajo na njihova prizadevanja, poskušamo raziskati, s kakšnimi težavami so se srečevali, ko so poskušali pridobiti izobrazbo, in kateri programi in tehnike so jim pomagali na tej poti. Namen te raziskave je bil preučiti razlike med ravnmi digitalne pismenosti pred, med in po pandemiji ter kako so vse te spremembe vplivale na študente v Sloveniji in Srbiji in kakšne so morebitne razlike med tema državama. Rezultate vprašalnika in statistične raziskave pregledujemo, razmišljamo o njihovih pomenih in kako jih lahko uporabimo za prihodnje raziskave na to temo ter kot še pomembnejši cilj ozaveščanje o učinkih omejitev in sprememb. na študente. Menimo, da je naša raziskava dala vpogled v to, koliko so spremembe v razumevanju, kako je tehnologija pomagala učencem, da v novi obliki sledijo svojemu izobraževanju in hkrati izobražujejo naslednje populacije. Z raziskovanjem ustrezne literature smo ugotovili, da bi s prizadevanji vseh strani, vključno s študenti, njihovimi profesorji, univerzitetnimi sveti, pa tudi s pomočjo tehnologije in državnih sredstev lahko pomagali usmerjati razvoj digitalne pismenosti študentov v pravo smer.
Ključne besede:
Covid-19
,
pandemic
,
students
,
digital literacy
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj