Naslov: | Uporaba orodij marketinga 4.0 v podjetju Thermana d.d. |
---|
Avtorji: | ID Dorn, Ana (Avtor) ID Lebe, Sonja Sibila (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | VS_Dorn_Ana_2022.pdf (3,70 MB) MD5: 49454CB8B537338F4FA0793FCC9133DC
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | Turizem štejemo med dejavnosti, ki se morajo nenehno prilagajati spremembam na trgu. Tako morajo zaposleni v turizmu poznati odjemalce, cene na trgu, okolje oziroma destinacijo, v kateri delujejo, predvsem pa svoje izdelke, da znajo iz njih ustvariti primerno ponudbo in s tem privabiti potencialne odjemalce k nakupu izdelka ali storitve podjetja. Turizem se bo najbolje razvijal v destinacijah, kjer so urejene prometne povezave, kjer najdejo obiskovalci pestro ponudbo prostočasnih dejavnosti in privlačno klasično turistično ponudbo, kot so termalna kopališča, še posebej, če nudijo programe tudi za poslovne goste.
Turizem je tesno povezan z marketingom. V dobi digitalizacije lahko poleg digitalnega marketinga omenjamo tudi marketing 4.0, ki predstavlja kombinacijo tradicionalnega trženja (televizija, radio in tisk) in digitalnega trženja (spletno okolje).
V diplomskem delu sta predstavljena v teoretičnem delu klasičen marketing in koncept marketinga 4.0 na področju hotelirstva.
V empiričnem delu je najprej predstavljeno področje marketinga v izbranem podjetju, nato pa so prikazani rezultati intervjuja, iz katerih izhaja nekaj temeljnih ugotovitev raziskave. Poleg tega je analizirano še, ali izbrano podjetje hkrati z digitalizacijo zvišuje tudi digitalne kompetence svojih zaposlenih. Zanimalo nas je tudi, ali so zaposleni v podjetju dovolj usposobljeni za uporabo digitalnih marketinških orodij, da jih znajo uporabiti v korist podjetja.
Poleg intervjuja je izvedena tudi anonimna anketa med uporabniki storitev podjetja, pri čemer je ugotovljeno, kje večinoma najdejo informacije o njihovi ponudbi. Izbirali so lahko med klasičnimi in socialnimi mediji. Rezultati ankete so prikazani v empiričnem delu diplomske naloge. Prav tako so v empiričnem delu prikazani osnovni parametri intervjuja.
Vse skupaj je povzeto v temeljnih ugotovitvah raziskave. |
---|
Ključne besede: | Marketing 4.0, turizem, hotelirstvo, marketinška orodja, digitalizacija poslovanja, socialna omrežja |
---|
Kraj izida: | [Maribor |
---|
Založnik: | A. Dorn |
---|
Leto izida: | 2022 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-83446-74c52041-aaae-b46d-8140-4b5831c59c75  |
---|
UDK: | 338.48:339.13 |
---|
COBISS.SI-ID: | 137903107  |
---|
Datum objave v DKUM: | 16.01.2023 |
---|
Število ogledov: | 936 |
---|
Število prenosov: | 118 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
DORN, Ana, 2022, Uporaba orodij marketinga 4.0 v podjetju Thermana d.d. [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Dorn. [Dostopano 13 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83446
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Iščem podobna dela... 
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |