| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Šolanje na daljavo v času pandemije COVID-19 z vidika staršev : magistrsko delo
Avtorji:ID Kolarič, Tina (Avtor)
ID Pšunder, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kozmus, Andreja (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Kolaric_Tina_2022.pdf (1,86 MB)
MD5: 804E1F310E2AB41BD387D2B495F168C2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Pandemija COVID-19 je družine privedla do spremenjenih okoliščin in do nekaterih izzivov, kot so izguba službe zaradi nastalih razmer, povečana socialna izključenost, socialna negotovost, pomanjkanje prostega časa, usklajevanje službe od doma in šolanja na daljavo, težav pri šolskem delu otrok na daljavo ... Vse to je vplivalo tudi na duševno zdravje staršev. Namen magistrskega dela je bil preučiti vidik staršev glede šolanja otrok v času pandemije COVID-19. Zanimalo nas je, kako so bili tehnično opremljeni starši, koliko so bili vpeti v šolsko delo otroka, kako kompetentni so bili pri uporabi tehnologije, koliko so komunicirali z učitelji, kateri so bili pozitivni in kateri negativni dejavniki za družino v času šolanja na daljavo ter katere morebitne posledice so se pojavile znotraj družine. Preučili smo, ali obstajajo razlike glede na starostno obdobje otrok, število otrok, status zaposlitve staršev, partnerski status in pomoč pri gospodinjskih opravilih. V empirični raziskavi je sodelovalo 669 staršev otrok prvega in drugega vzgojno- izobraževalnega obdobja iz Slovenije. Rezultati analize so pokazali, da je večina staršev po lastnih navedbah v času epidemije shajala s šolanjem na daljavo, vendar so otroci pri delu potrebovali več pomoči kot pred časom šolanja na daljavo. Staršem je največ stresa povzročalo usklajevanje družinskih in službenih obveznosti. Po njihovem mnenju je bilo najbolj pozitivno v času pandemije izvajanje skupnih dejavnosti znotraj družine.
Ključne besede:starši, družina, šolanje na daljavo, pozitivne in negativne spremembe, pandemija COVID-19
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[T. Kolarič]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 118 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-83387 Novo okno
UDK:37.018.43:316.362(043.2)
COBISS.SI-ID:137240323 Novo okno
Datum objave v DKUM:06.01.2023
Število ogledov:705
Število prenosov:160
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
KOLARIČ, Tina, 2022, Šolanje na daljavo v času pandemije COVID-19 z vidika staršev : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Kolarič. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83387
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
  1. Osnovne značilnosti raka jajčnikov
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:11.11.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Parents' views on distance learning during the COVID-19 pandemic
Opis:During COVID-19 pandemic families were faced with changed circumstances as well some challenges such as job loss, increased social exclusion, social uncertainty, the shortage of free time, children's difficulties concerning school work as well as balancing parents’ remote work and children’s distance learning. These circumstances have had an impact on parents' mental health. The aim of this thesis is to examine parents' views on distance learning during the COVID-19 pandemic. To be precise, it studies information technology at home, the amount of parents’ involvement in their children's school work and their competence regarding the use of technology, the amount of their communication with the teacher, both the positive and negative factors for family during distance learning period and possible consequences that arose within the family. The thesis researches the possibility of differences concerning both children's age and number, parents' marital and employment status and their involvement in household chores. The empirical research included a survey carried out by 669 parents of primary school children attending the first and second educational cycle from Slovenia. The results of the analysis showed that parents, according to their own statements, managed distance learning. However, they stated that their children needed more help with school work compared to the period prior to pandemic. Parents experienced high stress when having to balance family and job related obligations. According to parents, the most positive consequence of this situation was active free time spent together with their children.
Ključne besede:Keywords: parents, family, distance learning, positive and negative changes, COVID-19 pandemic


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici