Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Šolanje na daljavo v času pandemije COVID-19 z vidika staršev : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Kolarič, Tina
(Avtor)
ID
Pšunder, Mateja
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kozmus, Andreja
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Kolaric_Tina_2022.pdf
(1,86 MB)
MD5: 804E1F310E2AB41BD387D2B495F168C2
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Pandemija COVID-19 je družine privedla do spremenjenih okoliščin in do nekaterih izzivov, kot so izguba službe zaradi nastalih razmer, povečana socialna izključenost, socialna negotovost, pomanjkanje prostega časa, usklajevanje službe od doma in šolanja na daljavo, težav pri šolskem delu otrok na daljavo ... Vse to je vplivalo tudi na duševno zdravje staršev. Namen magistrskega dela je bil preučiti vidik staršev glede šolanja otrok v času pandemije COVID-19. Zanimalo nas je, kako so bili tehnično opremljeni starši, koliko so bili vpeti v šolsko delo otroka, kako kompetentni so bili pri uporabi tehnologije, koliko so komunicirali z učitelji, kateri so bili pozitivni in kateri negativni dejavniki za družino v času šolanja na daljavo ter katere morebitne posledice so se pojavile znotraj družine. Preučili smo, ali obstajajo razlike glede na starostno obdobje otrok, število otrok, status zaposlitve staršev, partnerski status in pomoč pri gospodinjskih opravilih. V empirični raziskavi je sodelovalo 669 staršev otrok prvega in drugega vzgojno- izobraževalnega obdobja iz Slovenije. Rezultati analize so pokazali, da je večina staršev po lastnih navedbah v času epidemije shajala s šolanjem na daljavo, vendar so otroci pri delu potrebovali več pomoči kot pred časom šolanja na daljavo. Staršem je največ stresa povzročalo usklajevanje družinskih in službenih obveznosti. Po njihovem mnenju je bilo najbolj pozitivno v času pandemije izvajanje skupnih dejavnosti znotraj družine.
Ključne besede:
starši
,
družina
,
šolanje na daljavo
,
pozitivne in negativne spremembe
,
pandemija COVID-19
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[T. Kolarič]
Leto izida:
2022
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 118 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-83387
UDK:
37.018.43:316.362(043.2)
COBISS.SI-ID:
137240323
Datum objave v DKUM:
06.01.2023
Število ogledov:
705
Število prenosov:
160
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOLARIČ, Tina, 2022,
Šolanje na daljavo v času pandemije COVID-19 z vidika staršev : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Kolarič. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83387
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Motnje hranjenja v otroštvu
Ocena stanja prehranjenosti zdravega in bolnega človeka
Motnje v prehranjevanju v zvezi s toksičnostjo citostatikov
Delirij v paliativni medicini
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Osnovne značilnosti raka jajčnikov
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
11.11.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Parents' views on distance learning during the COVID-19 pandemic
Opis:
During COVID-19 pandemic families were faced with changed circumstances as well some challenges such as job loss, increased social exclusion, social uncertainty, the shortage of free time, children's difficulties concerning school work as well as balancing parents’ remote work and children’s distance learning. These circumstances have had an impact on parents' mental health. The aim of this thesis is to examine parents' views on distance learning during the COVID-19 pandemic. To be precise, it studies information technology at home, the amount of parents’ involvement in their children's school work and their competence regarding the use of technology, the amount of their communication with the teacher, both the positive and negative factors for family during distance learning period and possible consequences that arose within the family. The thesis researches the possibility of differences concerning both children's age and number, parents' marital and employment status and their involvement in household chores. The empirical research included a survey carried out by 669 parents of primary school children attending the first and second educational cycle from Slovenia. The results of the analysis showed that parents, according to their own statements, managed distance learning. However, they stated that their children needed more help with school work compared to the period prior to pandemic. Parents experienced high stress when having to balance family and job related obligations. According to parents, the most positive consequence of this situation was active free time spent together with their children.
Ključne besede:
Keywords: parents
,
family
,
distance learning
,
positive and negative changes
,
COVID-19 pandemic
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj