| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Motivi za vpis na dodiplomski študijski program zdravstvene nege
Avtorji:ID Rebernik, Robert (Avtor)
ID Čuček Trifkovič, Klavdija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Musović, Kasandra (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Rebernik_Robert_2022.pdf (1,31 MB)
MD5: 4A1A5B7B02A37D171F6D9C69D9E59C8C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:Uvod: Zagotavljanje kakovosti zdravstvenih storitev se prične že v času izobraževanja. Študentje so tisti, ki bodo prejeli in pridobili veliko novih informacij in veščin za svoj poklic. Motivacija je eden izmed glavnih konceptov izobraževanja. Uspešnost študentov se namreč kaže kasneje v delovnem okolju. Namen zaključnega dela je raziskati motive študentov za vpis na dodiplomski študij zdravstvene nege. Metode: V zaključnem delu smo izvedi presečno raziskavo. Vse podatke, ki smo jih potrebovali, smo pridobili z anketnim vprašalnikom, ki smo ga objavili prek spletnega portala - 1KA. Vprašalnik MSNQ (The Motivation to Study Nursing Questionnaire) je imel 16 vprašanj odprtega in zaprtega tipa. Pridobljene podatke smo analizirali ter jih pisno in grafično predstavili. Rezultati: Na podlagi prejetih anketnih vprašalnikov in analize smo ugotovili, da so študentje enotni pri motivih za vpis na študijski program zdravstvene nege. 70 % vseh anketiranih študentov je označilo, da jih na študiju zanima predvsem vsebina. Drugi najpogosteje označen odgovor je obstoj dobre možnosti kasnejše zaposlitve, s čimer se je strinjalo 62 % anketirancev. Razprava in sklep: Za večji uspeh pri študiju je pomembna motiviranost za študij, zato je potrebno ustrezno pozornost posvetiti strategijam za povečanje motivacije študentov že v izobraževalnem procesu zdravstvene nege. Mnoge študije kažejo, da se to kasneje kaže v delovnem okolju pri zagotavljanju kakovosti storitev pri pacientu.
Ključne besede:dodiplomski študij, študentje, zdravstvena nega, podoba medicinske sestre, motivacija, motivi
Leto izida:2022
Založnik:[R. Rebernik]
Izvor:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-83228 Novo okno
UDK:616-083:378.6(043.2)
COBISS.SI-ID:130384899 Novo okno
Datum objave v DKUM:23.11.2022
Število ogledov:31
Število prenosov:13
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FZV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:30.09.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Motives for enrollment in the undergraduate study program of nursing care
Opis:Introduction: When discussing ensuring the quality of health services, we must think that this period begins during education. Students are the ones who will receive and gain a lot of new information and skills for their profession. Motivation is one of the main concepts of education. Namely, the success of students is reflected later in the work environment. The final work aims to investigate students' motives for enrollment in undergraduate nursing studies. Methods: In the final part, we performed a cross-sectional survey. All the information we needed was obtained through a survey questionnaire published via the web portal - 1KA. The MSNQ (The Motivation to Study Nursing Questionnaire) questionnaire had 16 open-ended and closed-ended questions. We analyzed the obtained data and presented them in writing and graphically. Results: Based on the received questionnaires and subsequent analysis, we prepared that students are united in their motives for enrollment in the study program of Nursing. 70% of all surveyed students indicated that they were primarily interested in the content of their studies. The second most commonly indicated answer is good employment opportunities, as 62% of respondents agreed. Discussion and conclusion: It is imperative to pay due attention to strategies to increase students' motivation in the educational process of nursing. Many studies show that this is later reflected in the work environment in ensuring the quality of patient services.
Ključne besede:undergraduate study, student, nursing, motivation, motives


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici