Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Motivi za vpis na dodiplomski študijski program zdravstvene nege
Avtorji:
ID
Rebernik, Robert
(Avtor)
ID
Čuček Trifkovič, Klavdija
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Musović, Kasandra
(Komentor)
Datoteke:
VS_Rebernik_Robert_2022.pdf
(1,31 MB)
MD5: 4A1A5B7B02A37D171F6D9C69D9E59C8C
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:
Uvod: Zagotavljanje kakovosti zdravstvenih storitev se prične že v času izobraževanja. Študentje so tisti, ki bodo prejeli in pridobili veliko novih informacij in veščin za svoj poklic. Motivacija je eden izmed glavnih konceptov izobraževanja. Uspešnost študentov se namreč kaže kasneje v delovnem okolju. Namen zaključnega dela je raziskati motive študentov za vpis na dodiplomski študij zdravstvene nege. Metode: V zaključnem delu smo izvedi presečno raziskavo. Vse podatke, ki smo jih potrebovali, smo pridobili z anketnim vprašalnikom, ki smo ga objavili prek spletnega portala - 1KA. Vprašalnik MSNQ (The Motivation to Study Nursing Questionnaire) je imel 16 vprašanj odprtega in zaprtega tipa. Pridobljene podatke smo analizirali ter jih pisno in grafično predstavili. Rezultati: Na podlagi prejetih anketnih vprašalnikov in analize smo ugotovili, da so študentje enotni pri motivih za vpis na študijski program zdravstvene nege. 70 % vseh anketiranih študentov je označilo, da jih na študiju zanima predvsem vsebina. Drugi najpogosteje označen odgovor je obstoj dobre možnosti kasnejše zaposlitve, s čimer se je strinjalo 62 % anketirancev. Razprava in sklep: Za večji uspeh pri študiju je pomembna motiviranost za študij, zato je potrebno ustrezno pozornost posvetiti strategijam za povečanje motivacije študentov že v izobraževalnem procesu zdravstvene nege. Mnoge študije kažejo, da se to kasneje kaže v delovnem okolju pri zagotavljanju kakovosti storitev pri pacientu.
Ključne besede:
dodiplomski študij
,
študentje
,
zdravstvena nega
,
podoba medicinske sestre
,
motivacija
,
motivi
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[R. Rebernik]
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/DKUM-83228
UDK:
616-083:378.6(043.2)
COBISS.SI-ID:
130384899
Datum objave v DKUM:
23.11.2022
Število ogledov:
733
Število prenosov:
63
Metapodatki:
Področja:
FZV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
REBERNIK, Robert, 2022,
Motivi za vpis na dodiplomski študijski program zdravstvene nege
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : R. Rebernik. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83228
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Poznavanje deeskalacijskih tehnik v psihiatrični zdravstveni negi med študenti zdravstvene nege
Agresivno vedenje pacienta z duševno motnjo in hospitalizacija proti njegovi volji
Problematika kajenja pri pacientih z duševno motnjo in motnjo v duševnem razvoju
Nefarmakološki pristopi obvladovanja bolečine pri pacientih z demenco
Uporaba brezšivne skrbi pri pacientih s pridruženimi kroničnimi nenalezljivimi boleznimi
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Uporaba deeskalacijskih tehnik pri nujni obravnavi agresivnega/agitiranega pacienta
Zdravstvena nega pacientov z agresivnim vedenjem na oddelku za psihiatrijo
Poznavanje deeskalacijskih tehnik med študenti in diplomanti Fakultete za zdravstvo Angele Boškin
Obravnava pacienta z duševno motnjo v službi nujne medicinske pomoči
Varnost zdravstvene obravnave pacienta z agresivnim vedenjem v službi urgentne dejavnosti
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
30.09.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Motives for enrollment in the undergraduate study program of nursing care
Opis:
Introduction: When discussing ensuring the quality of health services, we must think that this period begins during education. Students are the ones who will receive and gain a lot of new information and skills for their profession. Motivation is one of the main concepts of education. Namely, the success of students is reflected later in the work environment. The final work aims to investigate students' motives for enrollment in undergraduate nursing studies. Methods: In the final part, we performed a cross-sectional survey. All the information we needed was obtained through a survey questionnaire published via the web portal - 1KA. The MSNQ (The Motivation to Study Nursing Questionnaire) questionnaire had 16 open-ended and closed-ended questions. We analyzed the obtained data and presented them in writing and graphically. Results: Based on the received questionnaires and subsequent analysis, we prepared that students are united in their motives for enrollment in the study program of Nursing. 70% of all surveyed students indicated that they were primarily interested in the content of their studies. The second most commonly indicated answer is good employment opportunities, as 62% of respondents agreed. Discussion and conclusion: It is imperative to pay due attention to strategies to increase students' motivation in the educational process of nursing. Many studies show that this is later reflected in the work environment in ensuring the quality of patient services.
Ključne besede:
undergraduate study
,
student
,
nursing
,
motivation
,
motives
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj