| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv epidemije SARS-CoV-2 (Covid 19) na nakupovalne navade potrošnikov : magistrsko delo
Avtorji:ID Kamplet, Miha (Avtor)
ID Lisec, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Šinko, Simona (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Kamplet_Miha_2022.pdf (3,40 MB)
MD5: 7AE6667C2C22FAB60E635B52477964EA
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Magistrska naloga obravnava vpliv epidemije COVID-19 na nakupovalne navade potrošnikov v Sloveniji. Zaradi ukrepov, ki so bili prisotni za zajezitev epidemije, so se posledično spremenili obratovalni časi trgovin. V obdobju najhujših ukrepov zoper epidemijo so nekatere trgovine z nenujnimi izdelki bile primorane zapreti svoja vrata. Zaradi tega so morali potrošniki zadovoljiti potrebe po določenih izdelkih na drugačen način kot prej. Na drugi strani pa so trgovci ob upoštevanju ukrepov morali najti pot, kako ljudem izdelke prodati na drugačen način. Velika večina trgovcev je svojo prodajo preusmerila na splet. S tem se je začela doba spletnega nakupovanja. V magistrski nalogi smo s pomočjo anketnega vprašalnika želeli ugotoviti, ali so se po koncu epidemije nakupovalne navade potrošnikov spremenile ali so ponovno postale enake kot prej. Rezultati anketnega vprašalnika so nam potrdili dejstvo, da so ljudje zaradi epidemije začeli določene izdelke nakupovati preko spleta in ne več v fizični trgovini. S pridobljenimi podatki smo ugotovili, da je epidemija COVID-19 vplivala na nakupovalne navade potrošnikov.
Ključne besede:SARS-CoV-2, epidemija, COVID-19, nakupovalne navade, potrošniki
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[M. Kamplet]
Leto izida:2022
Št. strani:XIII, 115 str.
PID:20.500.12556/DKUM-83204 Novo okno
UDK:339.13.021+616-036.22(043.2)
COBISS.SI-ID:127819779 Novo okno
Datum objave v DKUM:03.11.2022
Število ogledov:706
Število prenosov:128
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
KAMPLET, Miha, 2022, Vpliv epidemije SARS-CoV-2 (Covid 19) na nakupovalne navade potrošnikov : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Celje : M. Kamplet. [Dostopano 28 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83204
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.09.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Impact of the SARS-CoV-2 epidemic (COVID 19) on consumer shopping habits
Opis:The master's thesis deals with the impact of the COVID-19 epidemic on the shopping habits of consumers in Slovenia. As a result of the measures that were in place to contain the epidemic, the operating hours of the stores changed. During the period of the worst measures against the epidemic, some shops with non-essential products were forced to close their doors. As a result, consumers had to satisfy their needs for certain products in a different way than before. On the other hand, taking into account the measures, retailers had to find a way to sell products to people in a different way. The vast majority of retailers have shifted their sales online. This marked the beginning of the era of online shopping. In the master's thesis, we wanted to find out with the help of a survey whether after the end of the epidemic the shopping habits of consumers have changed or have become the same as before. The results of the survey confirmed to us the fact that due to the epidemic, people began to buy certain products online and no longer in a physical store. With the obtained data we found that the COVID-19 epidemic affected the shopping habits of consumers.
Ključne besede:SARS-CoV-2, epidemic, COVID-19, shopping habits, consumers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici