Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Učinki medijskih sporočil na volilno vedenje mladih v Sloveniji : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Časar, Tina
(Avtor)
ID
Kožuh, Ines
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Čakš, Peter
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Casar_Tina_2022.pdf
(1,56 MB)
MD5: 14DB523AB2AB0F1696F94CB65B317D5E
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Mediji imajo pomembno vlogo na oblikovanje javnega mnenja in sprejemanje odločitev na volitvah. Dovzetnost za medijski vpliv je lastnost, ki jo zlahka pripišemo drugim, vendar le redko sami sebi. S preučevanjem vedenjske komponente učinka na tretjo osebo se je ukvarjalo le nekaj študij, zato so državno-zborske volitve 2022 predstavljale priložnost, da raziščemo povezavo med zaznanim učinkom na tretjo osebo in volilnim vedenjem mladih v Sloveniji. Rezultati ankete so pokazali pozitiven statistično značilen vpliv izpostavljenosti družbenim medijem na zaznani učinek na tretjo osebo. Nismo pa potrdili povezave med učinki medijskih sporočil in udeležbo na volitvah. Rezultati raziskave lahko služijo nadaljnjim raziskovanjem vpliva medijskih sporočil na volilno vedenje.
Ključne besede:
mediji
,
učinki
,
volilno vedenje
,
mladi
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[T. Časar]
Leto izida:
2022
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (VII, 67 f.))
PID:
20.500.12556/DKUM-83165
UDK:
316.776.3:07(043.2)
COBISS.SI-ID:
144718083
Datum objave v DKUM:
26.10.2022
Število ogledov:
537
Število prenosov:
115
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ČASAR, Tina, 2022,
Učinki medijskih sporočil na volilno vedenje mladih v Sloveniji : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Časar. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83165
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Generiranje gibov plezajočega robota za pregled in vzdrževanje mostov
Bluetooth krmiljenje plezajočega robota za vzdrževanje mostov
Prijemalo za plezajočega robota
Krmilnik za napajalnike LED s pulzno-širinsko modulacijo
Aktivizem blagovnih znamk: priložnost ali tveganje?
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Komunikacija med zaposlenimi v podjetju
Sodobni načini digitalnega komuniciranja s strankami
Preverjanje kakovosti storitev v gostinskem lokalu
Dejavniki uspešne komunikacije na delovnem mestu
Komunikacija s starši pri delu v vrtcu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
22.09.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Media Effects on Voting Behaviour among Young People in Slovenia
Opis:
Media play an important role in shaping public opinion and making decisions during election. Susceptibility to the influence of media is a trait, we readily attribute to others, but rarely to ourselves. Only a few studies have focused on the behavioural component of the third person effect, therefore 2022 parliamentary elections represent an opportunity to investigate the connection between third person effect and voting behaviour among young people in Slovenia. Survey results showed a positive statistically significant effect between social media exposure and the third person effect. However, the results did not confirm the connection between the effects of media messages and participation in election. Results can serve for further research of media effect on voting behaviour.
Ključne besede:
media
,
effects
,
voting behaviour
,
young people
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj