| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učinki medijskih sporočil na volilno vedenje mladih v Sloveniji : magistrsko delo
Avtorji:ID Časar, Tina (Avtor)
ID Kožuh, Ines (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Čakš, Peter (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Casar_Tina_2022.pdf (1,56 MB)
MD5: 14DB523AB2AB0F1696F94CB65B317D5E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Mediji imajo pomembno vlogo na oblikovanje javnega mnenja in sprejemanje odločitev na volitvah. Dovzetnost za medijski vpliv je lastnost, ki jo zlahka pripišemo drugim, vendar le redko sami sebi. S preučevanjem vedenjske komponente učinka na tretjo osebo se je ukvarjalo le nekaj študij, zato so državno-zborske volitve 2022 predstavljale priložnost, da raziščemo povezavo med zaznanim učinkom na tretjo osebo in volilnim vedenjem mladih v Sloveniji. Rezultati ankete so pokazali pozitiven statistično značilen vpliv izpostavljenosti družbenim medijem na zaznani učinek na tretjo osebo. Nismo pa potrdili povezave med učinki medijskih sporočil in udeležbo na volitvah. Rezultati raziskave lahko služijo nadaljnjim raziskovanjem vpliva medijskih sporočil na volilno vedenje.
Ključne besede:mediji, učinki, volilno vedenje, mladi
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[T. Časar]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VII, 67 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-83165 Novo okno
UDK:316.776.3:07(043.2)
COBISS.SI-ID:144718083 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.10.2022
Število ogledov:537
Število prenosov:115
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
ČASAR, Tina, 2022, Učinki medijskih sporočil na volilno vedenje mladih v Sloveniji : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Časar. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83165
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.09.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Media Effects on Voting Behaviour among Young People in Slovenia
Opis:Media play an important role in shaping public opinion and making decisions during election. Susceptibility to the influence of media is a trait, we readily attribute to others, but rarely to ourselves. Only a few studies have focused on the behavioural component of the third person effect, therefore 2022 parliamentary elections represent an opportunity to investigate the connection between third person effect and voting behaviour among young people in Slovenia. Survey results showed a positive statistically significant effect between social media exposure and the third person effect. However, the results did not confirm the connection between the effects of media messages and participation in election. Results can serve for further research of media effect on voting behaviour.
Ključne besede:media, effects, voting behaviour, young people


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici