Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Prodaja oblačil preko spleta v času epidemije covida
Avtorji:
ID
Pulko, Tjaša
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Pulko_Tjasa_2022.pdf
(2,51 MB)
MD5: 86F18DD8F9191E57141269909238923F
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V diplomskem projektu bomo opredelili na splošno, kaj prodaja sploh je, kaj je namen in temeljni cilj vsake prodaje. Našteli bomo tudi, kakšne vrste prodaje poznamo in kako se je prodaja sploh začela. Predvsem se bomo usmerili na spletno prodajo, ki je v času covida-19 zacvetela. Na kratko opisali epidemijo, ki se nas je vse dotaknila. Kot pa že naš naslov nakazuje, bomo veliko pozornost namenili spletni prodaji, predvsem predstavili prednosti in slabosti spleta ter nato namenili več pozornosti tudi nekaterim spletnim trgovinam. Vse skupaj bomo povzeli in nekatere ugotovitve preverili s pomočjo krajše ankete, v kateri bomo anketirance spraševali, če so med epidemijo covida-19 nakupovali oblačila preko spleta in kolikokrat, katere spletne strani so uporabljali za nakup in podobno. V diplomskem projektu bomo predstavili tudi večje spletne trgovine, po našem mnenju About you, Zalando, Asos, BestSecret Farfetch in Emporium.
Ključne besede:
epidemija covida-19
,
oblačila
,
spletne trgovine
,
družbena omrežja
,
spletno oglaševanje
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
T. Pulko
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/DKUM-83140
UDK:
658.8:004
COBISS.SI-ID:
131695107
Datum objave v DKUM:
30.11.2022
Število ogledov:
716
Število prenosov:
123
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PULKO, Tjaša, 2022,
Prodaja oblačil preko spleta v času epidemije covida
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Pulko. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83140
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Obsevanje raka prostate
Obsevanje pri raku prostate
Biokemična ponovitev pri raku prostate
Biokemična ponovitev raka prostate
Oligometastatski rak prostate
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pomen dodatne geometrične verifikacije s funkcijo Auto beam hold pri obsevanju raka prostate
Pomen zgodnjega odkrivanja raka prostate
Ocena korekcije položaja bolnika z metodo dvojne registracije pri obsevanju raka prostate
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
21.09.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Selling clothes online during the covid pandemic
Opis:
In the bachelor thesis, we will define what sales are in general, their purpose and the fundamental goal of every sale. We will also list all types of sales we know and describe how sales started in the first place. Our primary focus will be online sales, an area that flourished during covid-19. Besides explaining how the epidemic affected online sales, we will also present the advantages and disadvantages of the web. We will summarize everything and verify some of the findings with the help of a short survey, in which we will ask respondents about their shopping habits during covid-19. In my bachelor's project, I will also present major online stores, About you, Zalando, Asos, BestSecret, Farfetch and Emporium.
Ključne besede:
covid-19 pandemic
,
clothes
,
online stores
,
social media
,
online advertising
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj