| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Prodaja oblačil preko spleta v času epidemije covida
Avtorji:ID Pulko, Tjaša (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Pulko_Tjasa_2022.pdf (2,51 MB)
MD5: 86F18DD8F9191E57141269909238923F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem projektu bomo opredelili na splošno, kaj prodaja sploh je, kaj je namen in temeljni cilj vsake prodaje. Našteli bomo tudi, kakšne vrste prodaje poznamo in kako se je prodaja sploh začela. Predvsem se bomo usmerili na spletno prodajo, ki je v času covida-19 zacvetela. Na kratko opisali epidemijo, ki se nas je vse dotaknila. Kot pa že naš naslov nakazuje, bomo veliko pozornost namenili spletni prodaji, predvsem predstavili prednosti in slabosti spleta ter nato namenili več pozornosti tudi nekaterim spletnim trgovinam. Vse skupaj bomo povzeli in nekatere ugotovitve preverili s pomočjo krajše ankete, v kateri bomo anketirance spraševali, če so med epidemijo covida-19 nakupovali oblačila preko spleta in kolikokrat, katere spletne strani so uporabljali za nakup in podobno. V diplomskem projektu bomo predstavili tudi večje spletne trgovine, po našem mnenju About you, Zalando, Asos, BestSecret Farfetch in Emporium.
Ključne besede:epidemija covida-19, oblačila, spletne trgovine, družbena omrežja, spletno oglaševanje
Kraj izida:[Maribor
Založnik:T. Pulko
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-83140 Novo okno
UDK:658.8:004
COBISS.SI-ID:131695107 Novo okno
Datum objave v DKUM:30.11.2022
Število ogledov:716
Število prenosov:123
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
PULKO, Tjaša, 2022, Prodaja oblačil preko spleta v času epidemije covida [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Pulko. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83140
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.09.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Selling clothes online during the covid pandemic
Opis:In the bachelor thesis, we will define what sales are in general, their purpose and the fundamental goal of every sale. We will also list all types of sales we know and describe how sales started in the first place. Our primary focus will be online sales, an area that flourished during covid-19. Besides explaining how the epidemic affected online sales, we will also present the advantages and disadvantages of the web. We will summarize everything and verify some of the findings with the help of a short survey, in which we will ask respondents about their shopping habits during covid-19. In my bachelor's project, I will also present major online stores, About you, Zalando, Asos, BestSecret, Farfetch and Emporium.
Ključne besede:covid-19 pandemic, clothes, online stores, social media, online advertising


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici