| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Spletno oglaševanje na družbenih medijih pri generaciji Z v Sloveniji : magistrsko delo
Avtorji:ID Pučko, Maja (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Pavlič, Jani (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Pucko_Maja_2022.pdf (2,36 MB)
MD5: 33BC7BD16E53F0B0E34C9B44A5628244
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V magistrskem delu je predstavljeno spletno oglaševanje na družbenih medijih pri generaciji Z v Sloveniji. Osrednji področji sta spletno oglaševanje na družbenih medijih in uporaba družbenih medijev pri generaciji Z za namene spletnega nakupovanja. Namen naloge je bil ugotoviti dejavnike, ki vplivajo na pripadnike generacije Z, da se odločijo za nakup izdelka, oglaševanega na družbenih medijih. Opravili smo raziskavo v obliki anketnega vprašalnika in ugotovili, da jih k nakupu najbolj motivirajo priložnosti ob uporabi družbenih medijev (zmanjšanje stroškov in dostopnost) ter družbeni vpliv, ki so ga deležni s strani vplivnežev ter ljudi, ki so del njihovega ožjega kroga.
Ključne besede:generacija Z, družbeni mediji, spletno oglaševanje, oglaševanje, marketing
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Pučko]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 83 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-83081 Novo okno
UDK:659.1:077.5(043.2)
COBISS.SI-ID:144715779 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.10.2022
Število ogledov:781
Število prenosov:180
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
PUČKO, Maja, 2022, Spletno oglaševanje na družbenih medijih pri generaciji Z v Sloveniji : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Pučko. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83081
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:15.09.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Online social media advertising for generation Z in Slovenia
Opis:In our master’s thesis we present online advertising on social media among generation Z in Slovenia. The main subjects are online social media advertising and generation Z’s use of social media for online shopping. The purpose of the assignment was to determine factors that influence members of generation Z in a way that makes them purchase a product advertised on social media. We conducted a survey in the form of a questionnaire and found that they are mostly motivated by the opportunities that using social media offers (cost reduction and accessibility) and the social influence they receive from influencers and people who are part of their inner circle.
Ključne besede:generation Z, social media, web advertising, advertising, marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici