| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Nativno oglaševanje na družbenih omrežjih : diplomsko delo
Avtorji:ID Varga, Lara (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Pavlič, Jani (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Varga_Lara_2022.pdf (3,40 MB)
MD5: D21DD086AB27B7B3C5FB54D075C54A90
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu smo se ukvarjali z nativnim oglaševanjem na družbenih omrežjih. Natančneje smo raziskovali oblike nativnih oglasov na Instagramu, ki imajo veliko vlogo v oglaševalskih kampanjah. Raziskali smo, kakšna je regulativa nativnih oglasov Sloveniji, in z analizo nativnih objav na Instagramu opredelili, kakšne oblike nativnih oglasov se pojavljajo v Sloveniji. Analizirali smo objave, ki oglašujejo blagovne znamke iz prehrambne industrije v Sloveniji, natančneje živilski trgovini Spar in Lidl.
Ključne besede:nativno oglaševanje, Instagram, družbena omrežja, vplivneži
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[L. Varga]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VI, 48 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-82977 Novo okno
UDK:659.1:077.5(043.2)
COBISS.SI-ID:140717315 Novo okno
Datum objave v DKUM:25.10.2022
Število ogledov:675
Število prenosov:101
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
VARGA, Lara, 2022, Nativno oglaševanje na družbenih omrežjih : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Varga. [Dostopano 24 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=82977
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:12.09.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Native advertising on social media
Opis:In our diploma thesis we studied native advertising on social media. We researched types of native ads on Instagram, which play a big role in advertising campaigns. We researched the regulation of native advertising in Slovenia and by analysing native social media ads on Instagram, we defined types of native ads that brands use in Slovenia. We analysed social media posts that promote brands from the food industry in Slovenia, more precisely two grocery stores, Spar and Lidl.
Ključne besede:native advertising, Instagram, social media, influencers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici