Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
S predšolskimi otroki po poti kumskega brezokca : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Kmetič Tofolini, Špela
(Avtor)
ID
Fošnarič, Samo
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Kmetic_Tofolini_Spela_2022.pdf
(11,31 MB)
MD5: 09153BC788CF53DF6F1BF1E86BA2B095
VS_Kmetic_Tofolini_Spela_2022.zip
(384,07 KB)
MD5: BED9D101240E0E5AEA676D8156BFB002
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Namen diplomskega dela je bil zasnovati, oblikovati in pripraviti učno pot, prilagojeno za predšolske otroke. Pri tem smo želeli, da otroci aktivno in samostojno prehodijo zasnovano pot ter z raziskovanjem in opazovanjem spoznajo in obnovijo živalske in rastlinske vrste v okolici, se podrobneje seznanijo s pokrajino in procesi, ki potekajo v naravi. Teoretični del naloge se nanaša predvsem na spoznavanje okolja, pokrajine in poti same, uporabo raziskovalnih škatel, izkustveno učenje otrok, povezavo narave z drugimi področji kurikuluma in otroško igro v naravnem okolju. Praktični del naloge pa nam prikaže vpogled v organizacijo in izvedbo aktivnosti na učni poti, kjer so posebej izpostavljene različne dejavnosti po posameznih postajah. Ugotavljamo, da so aktivno doživljanje narave skozi igro, raziskovanje in spoznavanje neposrednega okolja izjemnega pomena za razvoj odnosa do okolja. Pri tem pa nam naravne lastnosti neposredne okolice vrtca izvedbo teh aktivnosti lahko še posebej olajšajo.
Ključne besede:
Učna pot
,
izkustveno učenje
,
narava
,
predšolski otrok
,
raziskovanje
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[Š. Kmetič Tofolini]
Leto izida:
2022
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 62 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-82833
UDK:
373.2.091.2/.3:5(043.2)
COBISS.SI-ID:
128962819
Datum objave v DKUM:
11.11.2022
Število ogledov:
569
Število prenosov:
55
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KMETIČ TOFOLINI, Špela, 2022,
S predšolskimi otroki po poti kumskega brezokca : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Š. Kmetič Tofolini. [Dostopano 23 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=82833
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Stališča učiteljev do inkluzivnega pedagoga v občini Slovenske Konjice
Načrtovanje dela inkluzivnih pedagogov z otroki s posebnimi potrebami
Socialna vključenost otrok s primanjkljajem, ovirami oz motnjami otrok s posebnimi potrebami z vidika vrstnikov
Pogoji za inkluzijo v vzgoji in izobraževanju po oceni ravnateljev
Integracija/inkluzija otrok s posebnimi potrebami z vidika vzgojiteljic v vrtcih občine Šentjur
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vloga inkluzivnega pedagoga pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
Najpogostejše težave učiteljev v osnovnih šolah pri projektu inkluzivne šole
Odnos staršev do inkluzivnega izobraževanja
Pogled otrok s posebnimi potrebami na proces lastnega šolanja
Izvajanje dodatne strokovne pomoči v vrtcu za uspešno integracijo otrok s posebnimi potrebami
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
05.09.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
On the school trail of kum's blind beetle with preschoolers
Opis:
The aim of this paper was to plan, design and prepare a nature trail adapted to preschool children. In doing so, we wanted children to actively and independently walk the trail and learn, by exploring and observing, about animal and plant species in the vicinity as well as their own surroundings and processes that take place there. The theoretical part of the paper discusses how children learn about the environment, nature and the trail itself by using exploration boxes, children's experiential learning, the connection between nature and other fields of the curriculum and children's play in natural surroundings. The empirical part of the paper provides an insight into the organisation and implementation of activities on the nature trail, separately highlighting different activities on individual stops. We determined that the possibility to actively experience nature through play as well as the possibility to explore and learn about the immediate environment are extremely important for the development of one's relationship with the environment. The implementation of these activities is additionally facilitated by natural characteristics of the kindergarten’s immediate vicinity.
Ključne besede:
Nature trail
,
experiential learning
,
nature
,
preschool child
,
exploring
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj