| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Video objave na družbenih omrežjih: tehnike avdiovizualne produkcije, Instagram in generacija Y : diplomsko delo
Avtorji:ID Ribič, Barbara (Avtor)
ID Žilič Fišer, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Pucer, Matevž (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Ribic_Barbara_2022.pdf (3,10 MB)
MD5: 9BBBD98DB4B5CC3FE6F4A54814D58881
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu smo predstavili tehnike avdiovizualne produkcije, pri čemer smo se osredotočili na video objave slovenskih vplivnežev generacije Y na družbenem omrežju Instagram. Izračunali smo stopnjo angažiranosti za 150 objav in nato vsebinsko analizirali, katere tehnike vsebujejo objave, ki imajo visoko gledanost in odziv. Po vsebinski analizi smo izpostavili še najpogosteje uporabljene tehnike, pri čemer smo pridobljene rezultate iz analize kombinirali še z odgovori iz drugega dela raziskave. Izvedli smo še dva intervjuja, s katerima smo raziskovali, kako izobraženi so vplivneži o avdiovizualnih tehnikah. Ugotovili smo, da se izobražujejo zgolj neformalno. Čeprav sledijo trendom snemanja in montaže, pa verjamejo, da je vsebina najpomembnejša.
Ključne besede:avdiovizualne tehnike, družbena omrežja, generacija Y, Instagram, video objave
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[B. Ribič]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 79 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-82760 Novo okno
UDK:659.13:077(043.2)
COBISS.SI-ID:134073603 Novo okno
Datum objave v DKUM:21.10.2022
Število ogledov:562
Število prenosov:60
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
RIBIČ, Barbara, 2022, Video objave na družbenih omrežjih: tehnike avdiovizualne produkcije, Instagram in generacija Y : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Ribič. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=82760
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:31.08.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Video Posts on Social Media: Avdiovisual Production Techniques, Instagram and Generation Y
Opis:In this thesis, we presented audiovisual production techniques, focusing on video posts by Slovenian millennial influencers on Instagram. We calculated the engagement rates for 150 video posts and then content-analyzed which techniques contain posts that have the highest views and response count. After the content analysis, we highlighted the most frequently used techniques. We combined the results obtained from the analysis with the answers from the second part of our research. Namely, we conducted two interviews, with which we examined how educated influencers are about audiovisual techniques. We found that they are educated only informally. Although they follow trends in filming and editing, they believe that content is the most important.
Ključne besede:avdiovisual techniques, social media, generation Y, Instagram, video posts


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici