| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Izvajanje matematičnih aktivnosti s predšolskimi otroki in njihovimi starši na daljavo preko zooma : diplomsko delo
Avtorji:ID Zorec, Laura (Avtor)
ID Kovač, Jernej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Antolin Drešar, Darja (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Zorec_Laura_2022.pdf (2,02 MB)
MD5: 3174254ECB87D3430D2622FD81EBB048
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Izvajanje matematičnih aktivnosti s predšolskimi otroki in njihovimi starši na daljavo preko Zooma sestavljata teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili matematiko kot del Kurikula za vrtce, posamezna področja matematike, pomen igre za otroke in kako lahko z igro razvijamo matematične spretnosti. Osredotočili smo se na pomen odraslih, tako vzgojiteljev kot staršev za otrokov razvoj matematičnih spretnosti ter na splošno opisali temo, ki je bila aktualna po izbruhu epidemije Covid19 in sicer poučevanje na daljavo. V praktičnem delu pa smo predstavili matematična srečanja na daljavo, ki smo jih izvedli s petimi družinami s predšolskimi otroci. Otrokom in staršem smo na daljavo predstavili tri matematične igre primerne za predšolske otroke in preverjali, kakšen vpliv imajo starši na izvajanje matematičnih aktivnosti predšolskimi otroki na daljavo. Ugotovili smo, da je prisotnost staršev pri izvajanju matematičnih aktivnosti na daljavo ključnega pomena za uspešno izvedbo. Starši so tisti, ki so otrokom pomagali pri opravljanju računalniške opreme, hkrati pa so bili dodatni motivatorji, ki so otroke spodbujali k aktivnemu sodelovanju aktivnosti.
Ključne besede:predšolski otrok, matematične aktivnosti, družina, poučevanje na daljavo
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[L. Zorec]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 54 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-82560 Novo okno
UDK:373.2.018.43:004:51(043.2)
COBISS.SI-ID:129832195 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.11.2022
Število ogledov:701
Število prenosov:54
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
ZOREC, Laura, 2022, Izvajanje matematičnih aktivnosti s predšolskimi otroki in njihovimi starši na daljavo preko zooma : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Zorec. [Dostopano 24 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=82560
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.08.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Conducting math activities with preschoolers and their parents remotely by using Zoom
Opis:The thesis entitled Conducting math activities with preschoolers and their parents remotely by using Zoom consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part, we introduced maths as part of the Kindergarten Curriculum, the different areas of maths, the importance of play for children and how play can develop maths skills. We focus on the importance of adults, both educators and parents, in the development of children's mathematical skills, and describe in general terms a topic that has been topical since the outbreak of the Covid-19 epidemic: distance learning. In the practical part, we present remote maths sessions that we carried out with five families with preschool children. We introduced three maths games suitable for preschoolers to children and parents remotely and tested the influence of parents on preschoolers' remote maths activities. We found that the presence of parents in the remote maths activities is crucial for their successful implementation. Parents were the ones who helped the children with the computer equipment, while they were also additional motivators who encouraged the children to actively participate in the activities
Ključne besede:preschool child, mathematical activities, family, distance learning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici