| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv kulture, etike in verodostojnosti na uspešnost podjetja EDEX, d.o.o.
Avtorji:ID Ličen, Tim (Avtor)
ID Belak, Jernej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Licen_Tim_2022.pdf (3,10 MB)
MD5: F2F61CC8BBFCB855BEAEB8EBD912F769
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Podjetja se v današnjih nepredvidljivih tržnih razmerah ne morejo zanašati zgolj na učinkovitost izvajanja temeljne dejavnosti, temveč je ključnega pomena zavedanje o pomembnosti kulture, etike in verodostojnosti v podjetju. Podjetje se mora pri svojem poslovanju zavedati dejavnikov uveljavljanja verodostojnosti, saj imajo vpliv na uspešnost podjetja kot tudi na njegov nadaljnji razvoj. V tem magistrskem delu se osredotočamo na proučevanje vpliva kulture, etike in verodostojnosti na podjetje EDEX, d. o. o., družinsko mikro podjetje, ki se ukvarja s prodajo oblačil in obutve na drobno ter ima osem zaposlenih. V teoretičnem delu magistrskega dela podrobneje predstavimo teoretična izhodišča izbrane tematike. Usmerimo se na pojasnitev pojmov kultura, etika, verodostojnost in uspešnost podjetja. Predstavljana teoretična izhodišča predstavljajo pomembno osnovo za nadaljnje raziskovanje na praktičnem primeru izbranega podjetja. V empiričnem delu raziskujemo vpliv dejavnikov za uveljavljanje verodostojnosti na podjetje EDEX, d. o. o. Pred opravljeno raziskavo so zbrane osnovne informacije o proučevanem podjetju, kjer je predstavljena sestava podjetja, vodenje in zaposlei ter finančna slika podjetja. Raziskava je izvedena v treh sklopih, kjer je podrobneje raziskana prisotnost etičnih temeljnih vrednot, tip in moč kulture, etična klima podjetja ter prisotnost neformalnih in formalnih ukrepov za doseganje verodostojnosti podjetja EDEX, d. o. o. Raziskava je opravljena v razmiku dveh let, rezultati so zatem primerjani, podan je strukturiran predlog ukrepov za prihodnje poslovanje proučevanega podjetja. Ugotovljeno je, da se dobljeni rezultati ne razlikujejo bistveno v dveh opravljenih letih, se pa nakazuje pozitivni trend, ki pove, da se podjetje EDEX, d. o. o. na področju uveljavljanja verodostojnosti izboljšuje. Hkrati je ugotovljeno, da kultura, etika in verodostojnost posredno in neposredno vplivajo na uspešnost podjetja EDEX, d. o. o.
Ključne besede:kultura podjetja, etika podjetja, verodostojnost podjetja, uspešnost podjetja, MER model integralnega managementa.
Kraj izida:[Maribor
Založnik:T. Ličen
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-82503 Novo okno
UDK:005.73
COBISS.SI-ID:127307267 Novo okno
Datum objave v DKUM:27.10.2022
Število ogledov:691
Število prenosov:180
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
LIČEN, Tim, 2022, Vpliv kulture, etike in verodostojnosti na uspešnost podjetja EDEX, d.o.o. [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Ličen. [Dostopano 7 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=82503
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:23.08.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of the culture, ethics and credibility on the success of the company EDEX, d.o.o.
Opis:In today’s unpredictable market conditions, companies cannot rely only on the performance of their main activity, it is crucial to be aware of the importance of culture, ethics and credibility in the company. During its business activities, the company needs to be aware of the factors of enforcing credibility, since they influence the company’s performance, as well as its further development. In this Master’s thesis, we focus on studying the influence of culture, ethics and credibility on the company EDEX, d. o. o., a family micro company, engaged in retail sale of clothing and footwear and employs eight people. In the theoretical part of the Master’s thesis, we thoroughly present the theoretical backgrounds of the chosen topic. We focus on explaining the terms culture, ethics, credibility and performance of the company. The theoretical backgrounds present an important basis for further research in the practical case of the chosen company. In the empirical part, we research the influence of factors for the enforcement of credibility on the company EDEX, d. o. o. Prior to the research, we collected basic information about the discussed company, where we present the structure of the company, its management, employees and financial state. We perform the research in three sets, where we thoroughly research the presence basic of ethical values, type and strength of culture, the ethical climate of the company and presence of informal and formal measures to obtain credibility of the company EDEX, d. o. o. The research is performed with a time gap of two years, where we then compare the results and provide a structured suggestion of measures for further studying of the company’s performance. We found that the obtained results do not significantly differ after two years, but there is a positive trend showing that the company EDEX, d. o. o., is improving in the field of enforcing credibility. We also found that the culture, ethics and credibility are indirectly and directly influencing the performance of the company EDEX, d. o. o.
Ključne besede:company culture, company ethics, company credibility, company performance, MER model of integral management.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici